Gå til innhold

Jeg skal ha ny PC


Anbefalte innlegg

Har du vurdert LCD?

Dyr... Skal ha ny dele også ikke bare skjerm men? LCD kan også spille?

Har selv en Hyundai Q17S og en Syncmaster 173T, og synes begge er meget gode til spilling. Synes også LCD-skjermer er mye mer behagelige å se på til "vanlig" bruk.

 

Denne 17" blir anbefalt om du spiller en del, men så er jo LCD-skjermer mye dyrere også.

 

Jeg kommer iallefall aldri å gå tilbake til CRT. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den klarer vel 100hz ikke sant? Det kan hende at det er på grunn av catalyst(han kjører 9600pro). Hvilken Catalyst kjører du?

klarer 87hz @ 1280x1024. Brukte catalyst 3.7 på den da jeg hadde 9500pro, men har nvidia kort nå. mener å huske det var 3.9 som var skjermødleggeren.

Lenke til kommentar
.. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting !  :scared:

Vi har vært igjennom dette med "Thomas :-)" før, så vær så snill og vis litt respekt. Se mannens signatur!

kunne ikke vært mer enig

Lenke til kommentar

hai alle sammen

 

men Qwseyvnd du tullet jeg kan kjøpe 9800xt hvis jeg vil det men 4800 bruke bare 1år for korttid... Og har ikke klage på kort min. f.eks i Fs2004 jeg kan spille ca 50-80% ;)

 

Hallo AMDguru1 mulig din vennen bare det feil med skjermen/skjermkort? ikke andre samme skjermer/skjermkorter? :dontgetit:

 

Hallo folker som snakket om LCD: Jeg vet det men jeg gikk ikke kjøpe LCD for 5-7000,- :roll:

 

PCXray: hvorfor du sur på Sunbeam-viftene? pga gir lite luft og tåler lite? Ok, hva skal jeg ha? 2000-3000 tok det.

Lenke til kommentar
Må bare få beklage på det sterkeste hva som ble sagt fra meg i denne tråden, det var virkelig ikke meningen.

 

Jeg er evig lei for det, det skal ikke gjenta seg. :cry:

 

Neida går bra ;)

 

Se dere at han sagt til meg og jeg syns det er bra... (jeg si ikke hvem)

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...