Gå til innhold

Jeg skal ha ny PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting ! :scared:

Vi har vært igjennom dette med "Thomas :-)" før, så vær så snill og vis litt respekt. Se mannens signatur!

Lenke til kommentar
.. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting !  :scared:
Formulerer du innleggene dine slik med vilje? :dontgetit:

Hvis dere tar en titt i signaturen deres så finner dere kanskje ei forklaring på hvorfor settningen er forumulert på den måten som de er.

Nuff said ;)

Lenke til kommentar
Oki. Jeg skal ha ny skjerm bruke Spille , lese på internett , se bilde , bra for øyne min og ikke bli trøtt se på skjerm... er skjerm bra? eller dere finnes skjerm legg her men kunne Komplett og Flexi-data. ikke i oslo pga dyr å send til hit :roll:

Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke :wow: Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke :wow: Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille.

 

Lykke til :thumbup:

Da tror jeg kameraten din har vært veldig uheldig eller brukte de catalsystdriverne som ødela skjermer!

 

har selv skjermen, krystallklart behagelig bilde. klarer gode hzinstillinger og.

Lenke til kommentar
Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke :wow:  Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille.

 

Lykke til :thumbup:

Da tror jeg kameraten din har vært veldig uheldig eller brukte de catalsystdriverne som ødela skjermer!

 

har selv skjermen, krystallklart behagelig bilde. klarer gode hzinstillinger og.

Den klarer vel 100hz ikke sant? Det kan hende at det er på grunn av catalyst(han kjører 9600pro). Hvilken Catalyst kjører du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...