Thomas :-) Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) hei! jeg skal ha ny pc-deler her og kabinetten el modde på gammel kabinetten min. Vet Hk , CPU og RAM ikke med fordi jeg vente |Socket 939| HK og CPU men også RAM fordi skal passe med HK og noen tull ting 2stk her , her og viftestyring Er alt bra? NB! (GF4 TI4800 52.16) hat en år bra jeg hold (GF4 TI4800 52.16) halv år til Endret 6. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Glemte mus jeg har nytt musen. Endret 6. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Det ser bra ut det Thomas Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Oki. Jeg skal ha ny skjerm bruke Spille , lese på internett , se bilde , bra for øyne min og ikke bli trøtt se på skjerm... er skjerm bra? eller dere finnes skjerm legg her men kunne Komplett og Flexi-data. ikke i oslo pga dyr å send til hit Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) slettet. Beklager på det sterkeste. Endret 2. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 .. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting ! Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Formulerer du innleggene dine slik med vilje? Hva mente du? jeg skal ha ny pc og selge gammel pc min. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Den skjermen du linket til er bra den Thomas. Hvis du skal ha CRT. Har du vurdert LCD? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Har du vurdert LCD? Dyr... Skal ha ny dele også ikke bare skjerm men? LCD kan også spille? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) En LCD skjerm kan også fungere fint til spilling, men ikke velg den billigste da... Sjekk "Den Store LCD testen" her på siden et sted Endret 2. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 .. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting ! Vi har vært igjennom dette med "Thomas :-)" før, så vær så snill og vis litt respekt. Se mannens signatur! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Om det er crt du har bestemt deg for så er Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB et godt valg ja! (har den selv, og er storfornøyd) Og den har jo og en overkommelig pris Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Husker det var noen her på forumet som sa at døve har annen setningsoppbygning enn "oss andre" - Samsung Syncmaster 957MB er en meget god skjerm, har prøvd den selv en god del Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Ser bra ut dette. Kabinettet kjører samme "standard" som de andre chieftecene.. Ganske gode å bygge i. Skjermkortet ditt er jo faktisk meget godt enda Du trenger ikke bytte hvis behovet ikke er der! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 .. I svarte .. Hva står det her? Om folk skal kunne hjelpe må du enten skrive engelsk eller i allefall en eller annen dialekt, dette ligner ingenting ! Formulerer du innleggene dine slik med vilje? Hvis dere tar en titt i signaturen deres så finner dere kanskje ei forklaring på hvorfor settningen er forumulert på den måten som de er. Nuff said Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Var det ikke Thomas som hadde fått et gratis Radeon 9800 Pro av en snill mann på fabrikken i Tyskland mange måneder før det ble lansert? Lenke til kommentar
zarion Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Ang. dette med døvhet og skriving. Jeg kjenner 2 døve: Den ene leser mye bøker , er flink å skrive osv. Den andre leser ingenting i det hele tatt, og sliter logisk nok da med å skrive. Kan faktisk litt tegnspråk Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Oki. Jeg skal ha ny skjerm bruke Spille , lese på internett , se bilde , bra for øyne min og ikke bli trøtt se på skjerm... er skjerm bra? eller dere finnes skjerm legg her men kunne Komplett og Flexi-data. ikke i oslo pga dyr å send til hit Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille. Lykke til Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille. Lykke til Da tror jeg kameraten din har vært veldig uheldig eller brukte de catalsystdriverne som ødela skjermer! har selv skjermen, krystallklart behagelig bilde. klarer gode hzinstillinger og. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Den skjermen du linket til er egentlig ikke så bra. En kompis av meg måtte bytte den inn etter to dager, da den sluttet å virke Og så fikk han en ny tilbake(samme modell), og den piper noe så j''lig. Hvis du vil ha en skjerm du ikke blir "trøtt" av burde du satse på en god lcd skjerm. Lav responstid er bra når du spille. Lykke til Da tror jeg kameraten din har vært veldig uheldig eller brukte de catalsystdriverne som ødela skjermer! har selv skjermen, krystallklart behagelig bilde. klarer gode hzinstillinger og. Den klarer vel 100hz ikke sant? Det kan hende at det er på grunn av catalyst(han kjører 9600pro). Hvilken Catalyst kjører du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå