Dkdaffy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har et STORT problem. Jeg har nylig fått meg en 200gig hdd, men win2000 ville ikke finne den større enn 120, så da levde jeg lykkelig med det...en stund...helt til jeg fylte hdd`en. Da fant jeg ut at jeg skulle stappe i XP cd`en og oprette den siste partisjonen der hvor du velger hvilken hdd xp skal legges på, og der stod det jammen meg at det var ca 60 gig som ikke var brukt, så da trykket jeg lag ny partisjon, valgte resten av disken som størrelse...men når jeg kom "tilbake" til den oversikten, hadde alle de andre partisjonene forsvunnet og resten av hdd`en stod også som "unnlocated" mens den jeg opretta står der som "rå" eller noe. Da sletter jeg den jeg akkurat opretta, starter maskina på nytt....men da er alle de andre part. borte(...og jeg hadde ikke tatt backup engang.) Har ikke formatert hdd`en ennå...så noen som vet hvordan det kan reddes? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg hadde litt problemer med å forstå hva du mener p.g.a. dårlig språkføring, men du kan sikkert forsøke Partition Magic hvis du har det tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Beklager språket, er døling skjønner du. Uansett, testa demoen fra http://www.partition-recovery.com/ og den fant igjen alle partisjonene....men finnes det noe gratis som tilsvarer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå