SpilleGal Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 **** når jeg connecter gamespy kommer det en melding : The connection to the chat server was closed or timed" please reconect or try again later Allt virker untatt det pisset ... det virka helt greit før men så f++te skjedde det jeg er så hevetes faens sur Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Spør du meg så er gamespy noe dritt . bruk heller The-all-seeing-eye http://www.udpsoft.com/eye/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Gamespy er forferdelig knotete og jeg vrir meg i stolen hver gang en multiplayer demo bruker Gamespy for å connecte spillere sammen. Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Har brukt The-All-Seeing-Eye en god stund nå og må bare si at det at det er mye bedre enn gamespy. :smile: Lenke til kommentar
tibo_man Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 tull jeg brukte all seeing eye greia og den var bare tull gamespy arcade er det beste.. basta :smile: Lenke til kommentar
ratm Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Reklamen i gamespy kunne man spart seg for! Det siste året har jeg kjøpt 5 spill; ca 2500-, kr det. Syns det da er dårlig at jeg må finne meg i å se all den piss reklamen på gamespy arcade. Men det ikke snakk om at jeg betaler 20$ for å registrere meg. Bruker gamespy daglig har aldri hatt spesiellt mye problemer, men fy f@#¤....... ÅÅ reklame og popups vel Ahhhhhhhh jeg hater det. Har den ene knappen min på musa min på close, kommer det opp en popup, vel fuck you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå