Windviu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 lar deg seg gjøre, har prøvd men får det ikke til. er det noen som kan svare meg på det ?? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje du kan forklare litt mer? Er umulig og finne det ut av det du skriver nå! Får du noen feilmelding? Har dere samme versjon? Har du cracka? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror det skal gå ann å linke disse 2 spilla sammen ja.. men, du får kun den vanlige standard versjonen på linkinga.. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Han mener vel og sette opp en server for dette spillet. Det kunne eg tenkt meg også da det hakker i lange baner hos meg. Det er ingenting fra ea games som er kommet ivertfall. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har "forsket" litt etter dette selv, og har delvis funnet ut at det ikke lar seg gjøre uten at man er med på å spille selv. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har "forsket" litt etter dette selv, og har delvis funnet ut at det ikke lar seg gjøre uten at man er med på å spille selv. Det er jo bare å sette han som hoster til Observer! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har "forsket" litt etter dette selv, og har delvis funnet ut at det ikke lar seg gjøre uten at man er med på å spille selv. Det er jo bare å sette han som hoster til Observer! Joa.. Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Har "forsket" litt etter dette selv, og har delvis funnet ut at det ikke lar seg gjøre uten at man er med på å spille selv. Det er jo bare å sette han som hoster til Observer! Joa.. hvordan setter jeg "hoster til Observer" ?? har ikke gjort det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå