Gå til innhold

Hva bør jeg velge ut i fra dette?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal til å kjøpe meg mitt første videokamera.

Har noen kriterier:

- Max pris 8500,-

- Bør ha gode egenskaper i mørke omgivelser

- Godt batteri

- God kvalitet på bilde/film

Vet Veldig Lite om videokamera....prøver derfor her. Dersom det er ting som jeg burde vite om (tekniske spes/type lagring/merker jeg burde styre unna)....meld på.

Linker med tips forklaringer er også ønskelig.

Håper på svar!

Mvh

TKB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde skjekke Kelkoo for priser. Her kan du også finne en del info. Men jeg leter etter kamera selv og det er veldig venskelig og bestemme seg. :roll:

IKKE ta Kelkoo for god fisk. Den inneholder bare priser/produkter fra webshopper som betaler for å bli eksponert der. Min erfaring er at de billigste produktene finner du ikke på Kelkoo....., men for å orientere seg er det et greit sted.

Lenke til kommentar
Du burde skjekke Kelkoo for priser. Her kan du også finne en del info. Men jeg leter etter kamera selv og det er veldig venskelig og bestemme seg. :roll:

Hvorfor sjekke Kelkoo når du kan sjekke prisene her på akam.no?

Kelkoo virker "korrupt" i mine øyne. De billigste butikkene gidder ikke å betale for å reklamere der.

Lenke til kommentar

Takker for de som har svart!!

Har funnet noen nå...som jeg vil vurdere opp mot hverandre.

Dette er:

- Sony DCR-TRV33

- Sony DCR-HC30

- Sony DCR-HC40

Er anbefalt og ikke satse på andre merker enn Canon og Sony. Er kommet frem til at Canon har hatt problemer med støy....velger derfor Sony. Om ingen er av annen oppfatning da???

TKB

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal straks bestille meg et DCR-HC40, da denne modellen fyller inn for fjorårets TRV33 (selv om TRV33 har høyere oppløsning). Dessuten virker det som om TRV33 er umulig å oppdrive.. noen som vet om noen butikker som har TRV33 på lager til under 7500,-?

Komplett fikk inn HC40 nå nylig, men prisen var ikke så hyggelig hos dem, så jeg venter litt til resten av butikkene får dem inn (lanseres nå i midten av mars).

EDIT: Det kom akkurat inn en enhet av TRV33 med demostatus på komplett... kjøpt! :D

Endret av hart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...