HamiltonII Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg syns vi skal la de få være sur på hvem de vil,de har jo snart ikke flere palestinere å være sure på... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg syns vi skal la de få være sur på hvem de vil,de har jo snart ikke flere palestinere å være sure på... Sant nokk. De som er igjen er de som har kommet seg unda bombinga fra Israel, og de som ikke har tatt hevn med å sprenge seg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 filmen har ihvertfall fått endel gratis reklame... så hvis målet var at folk ikke skulle se filmen har de bommet litt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 filmen har ihvertfall fått endel gratis reklame... så hvis målet var at folk ikke skulle se filmen har de bommet litt. Selvsagt. De treffer glimrende med å få såpass mediepublisitet med slik som de gjør. Hvor mange hadde hørt om filmen før dere så det i media? Personlig så har jeg ikke sett filmen enda og kan ikke uttale meg om saken. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor snakkes det hele tida om Israel og at det liksom er der alle jødene bor. USA er verdens jødenasjon, akkurat som Oslo er Norges samefylke. Og for å si det på denne måten: Er fryktelig lenge siden det har kommet noe godt ut av USA. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor snakkes det hele tida om Israel og at det liksom er der alle jødene bor. USA er verdens jødenasjon, akkurat som Oslo er Norges samefylke. Og for å si det på denne måten: Er fryktelig lenge siden det har kommet noe godt ut av USA. er det herlig å være uvitende? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Latterlig. Filmen er ikke anti-jødisk. De lagde bare en film etter slik som det faktisk var. nesten ihvertfall. Var visst noen linvister som reagerte på at jesus snakket latin med disiplene sine og at uttalelsen var skikkelig rævva. At han snakket latin er litt merkelig ja, men hvordan latin blir uttalt er det vel begrensete kunnskaper om nåtildags... Såklart, latin med amerikansk aksent er kanskje litt tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå