^Jalla^ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei. Min prosessor Xp 2400+ ligger litt høyt i temperatur tror jeg Uten noe særlig belastning ligger den på ca 55 grader I går sto maskinen på uten at jeg rørte den i noen timer, da hadde tempen gått opp til 68 grader og jeg kunne ikke røre en drit på den, den var fryst. Er det rett og slett på tide at jeg løfter på ræva og går ned og kjøper goop eller hva dere kaller det?????? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 den tempen må du værtfall få ned på en eller annen måte! den skal ikke være så høy.. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ok i will do. Åpnet kabinettet og da sank den fort skal du vite, hehehe!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Har du sjekket om kjøleren sitter riktig. Hvis tempen sank veldig fort når du fjernet døra, så hadde jeg vel kanskje vurdert noen kabinett vifter. Sånn at du får litt gjennom lufting. Hvis du har plass da selvfølgelig. Er det rett og slett på tide at jeg løfter på ræva og går ned og kjøper goop eller hva dere kaller det?????? Det bør du gjøre, vil nok hjelpe en god del... Endret 1. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Det er bra med goop ja, men man tar feil når man sier at det er for varmt med 55grader. Kjøp goop du , og skipp nye vifter. Endret 1. mars 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 jo, det er for varmt med 55 grader idle, du kan nå tenke deg når du belaster CPU maks, er du heldig kommer den under 70 grader, og det er ikke bra for en CPU... Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 I går sto maskinen på uten at jeg rørte den i noen timer, da hadde tempen gått opp til 68 grader og jeg kunne ikke røre en drit på den, den var fryst. Ai Ai, det var bra den ikke hadde gått i stykker av varme da, siden var hadde fryst seg, neste gang er du kansje ikke like heldig!, den tempen MÅ du gjøre noe med, 68C grader er jo helt forferdelig Mye, 55 C grader er Ok, men den burde ikke gå høyere heller. alt opp til 50C grader er en grei temperatur. den tåler mer, men kjekt og ha noe å gå på med åra når støv og slikt kommer. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Nå fikk jeg den til å holde seg på ca 47-48 grader uten belastning. Skulle vel holde det egentlig!? Thank you folks. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Nå fikk jeg den til å holde seg på ca 47-48 grader uten belastning. Skulle vel holde det egentlig!? Thank you folks. Tja, så lenge den ikke kommer over 55C grader under Maks Load så er det forsåvidt greit, men er jo da fortsatt litt varm, men ikke noe skadelig varm da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå