Gå til innhold

Brus,solo er kommet i fleire varianter.

Hvilken solo variant er best?  

32 stemmer

1. 1. Hvilken solo variant er best?

• Mango & Jordbær
      10
    • Melon & Sitron
      14
    • Rabarbara & Bringebær.
      8

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg tenkte eg skulle skrive denne artikkelen da.Da det som regel alltid har blitt skrevet artikker her på forumet når det har kommet ein ny brus eller pizza variant.

Dei nye smakene er allerde i matvarebutikkane.Det vil seie kanskje dei ikkje er kommet i salg hos alle matvare kjedene endå.

Dei nye variantene er som følger :

Mango & Jordbær,

Melon & Sitron og

Rabarbara & Bringebær.

Akkurat som med dei nye grandiosa variantane vil bare den eine bli fast medlem av sortimentet til sommaren.

Ein kan som ein kan med grandiosa variantane stemme på den varianten som ein liker best.

Meir informasjon finnes på www.solo.no. Eg vil opplyse om at avstemminingsvinduet er eit pop-up vindu slik at for å kunne stemme fra websida til www.solo.no må ein ikkje ha ein pop-up dreper.

Ein kan også stemme via sms.

Siden vi har fått eit produkt til vi kan stemme fram i tillegg til grandiosa variantane,spør kanskje nokon kva det neste produktet blir.

Kanskje det blir hårshampo eller sjokolade? ;)

Eg har endå ikkje gått til innkjøp av variantane og har derfor ikkje bestemt meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Solo kaster seg inn i konkurransen om å forsyne norges fjortisser med blandevann ja. Hørtest ut som eksotiske drinker spør du meg. :laugh:

Rabarbara har ikke mye eksotisk ved seg :lol: Men de andre kan jeg være enig i.

Jo herregud! Rabarbera juice + sprit, smaker lækkert!

Lenke til kommentar

Herre..

Den med jordbær og mango er småkvalm. Den er så søt at jeg måtte tvinge den i meg.

Den med sitron og melon var mye, mye bedre. Du kjenner igjen melonsmaken med en gang, ganske frisk og ikke så søt som den med jorbær (ugh!).

Den med bringebær har jeg ikke smakt ennå.

Vil gjerne avslutte med at en vanlig 1,5 liter SOLO står i kjøleskapet. Dere vet.. den GULE, den som ALDRI GÅR AV MOTE.

Passe smådesp av dem å gjøre noe slikt som dette. Det er nok av brusfabrikanter som driter seg ut med slike forferdelige eksperimenter.

Unger liker det sikkert, for de liker alt som er søtt. Jeg spiser fremdeles snop av og til, men forsvinnende lite i forhold til når jeg var i tenåra og før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...