Gå til innhold

3 vifter på cpu kjøler

asle

Anbefalte innlegg

hei nå kjører jeg på 3 vifter på min titan cpu vifte og duron 1200 original vifta og 2 psu vifter som blåser direkte inn i original vifta uten mellomrom og så var det jo temperaturene da

idle før: 57 grader

idle nå : 45 grader

+ litt mindre støy pga at psu viftene ikke sitter bak på kabinettet (chieftec) lengere men inni på cpu kjøler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke det er så veldig heldig i lengden og kjøre to vifter helt oppå hverandre... mulig jeg tar feil, men jeg brukte en lignende løsning selv for en tid tilbake siden.. to nesten nye vifter ble slitt ut på en måneds tid :sad:

Men det funker jo som bare juling når viftene går som de skal :grin:

Lenke til kommentar

hmmm kansje dette ikke var så lur ide allika vel da snufs

for vel investere i en zalman cu6000 da

men men det er jo lønning den 25. da jippi

takk for tipset forresten ingen vil jo ha defekte vifter etter et par måneder

:smile:

Lenke til kommentar

jeg tenker litt på framtiden medstørre prosessor og sånt og er villig til å ta den sjangsen jeg tenker jeg hiver på et par strips for å vere på den sikre siden da.

pc en blir aldri flyttet på har jo ingen venner jeg bare jobb og internett og ghost recon da så klart

men takk for tipset det setter jeg sor pris på

:smile:

Lenke til kommentar

sånn nå har jeg endelig fått min zalman kjøler og det hjalp masse idle før var jo ca rundt 57 grader med titan kjøleren nå er jeg ned i 43 grader nesten på silent mode og den synker vel mere når goopen får roet seg noen dager så da er jeg kjempefornøyd til nå !?!?!?!?!?!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...