Laibach Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 har en Brannmur som fulgte med online adsl (Telenor) og skulle gjerne ha skrudd den av for å teste om jeg får til et server program som jeg har prøvd å få til å fungere i flere timer nå. server programmet heter foresten serv-u og det programmet jeg bruker for å koble til "serveren" heter FlashFXP. dette er et system som faktisk skal fungere fordi jeg får koblet til serveren til en kamerat med akuratt de samme programmene men han kommer ikke inn på min "server". så derfor lurer jeg på hvordan jeg skrur av og en brannmur takk Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det ikke Norton som leveres med Telenor? Der kan du dobbeltklikke på ikonet for Norton i tray og Velge 'Personal firewall' fra menyen til venstre. Ta der bort haken på 'Enable Security'. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 har ikke instalert norton antivir Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om du ikke har en AV installert, så bør du absolutt gjøre det... Hvilke firewall er det du har oppe da? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 jeg har norman antivir. men jeg vet ikke hva slaks brannmur jeg har går det ikke an å finne det? og finne ut hvordan man skrur den av å på? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ta en titt på: Start-Instillinger-Kontrollpanel-Legg til/Fjern programmer. Der ser du de fleste programmene som er installert på maskinen din. Telenor 'støtter' bl.a. Zonealarm, Tiny Personal Firewal og Norton Internet Security/Firewall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå