Gå til innhold

netconnection forskudds betaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda jeg har mine meninger og tør stå for dem, men at du vrir og vender på det du selv skriver er en annen sak, det var da vitterlig du selv som trakk fren 1945 her og jeg fatter fortsatt ikke hva det har med en webshop å gjøre , når du så blir konfrontert med dette så er du ikke istand til å se hvor feil det er men fortsetter for så å vri det til at det var humoristisk, når ble det noe humoristisk ved Nurenberg-prosessen :wow:

Om jeg ikke skal dømme deg utifra det du skriver hvordan skal jeg da dømme deg? Hvis jeg overhode skulle dømme deg.

Du ser tydeligvis selv hvor uhyggelig dumt det var med den sammenligningen din og derfor går du over til akkurat samme feige taktikk som alle tapere bruker, nemmelig prøver å dra frem negative ting fra andre poster som overhode ikke har noe med saken å gjøre. Dette er typisk tapertaktikk.

Jeg har kranglet med en del personer her på forumet noen ganger har jeg rett andre ganger har jeg tatt feil , men hvem er feilfri?? Jeg evner iallefall å la sak være sak og ikke trekke dette med i et forsøk på å besmykke meg selv, men velger heller å starte med blanke ark i neste diskusjon .

Kan forøvrig meddele at jeg aldri har vært på høyresiden innen politikk og har heller aldri vært kristen , men nok en gang så viser dette argumentasjonen din og hvor veldig saklig du er .

Det viser jo også ditt tidligere svar , med tanke på respekt for andre. SITAT : Nå ble jeg oppriktig lei meg du, tenk at jeg hadde glemt alle de millioner av mennesker som ble drept under Hitlers grusomme diktatur. Mine tanker går til familene, venner og dyra til de etterlatte.

Takk til deg, o store moralens vokter. SITAT SLUTT, vidre kommentar skulle vere unødvendig.

Først og fremst: IDIOT

Jeg har aldri sagt at sammenlikningen min var for dum, om enn kanskje for vanskelig for deg å skjønne. Får sånne hyper-pedanter som deg, må jeg forklare bakgrunnen for det jeg skriver når det blir misforstått så til de grader. Du tolker at jeg prøver å forklare meg på din måte selvfølgelig, at jeg har innsett mine feiltakelse og prøver å ro meg bort. Jeg har forstått du er helt språklig fortapt da du siteterer meg og drar konklusjoner borti natta, du får tydeligvis noe ut av å lese ting rett frem og helt ute av stand til å se sammenhenger.

Det viser jo også ditt tidligere svar , med tanke på respekt for andre. SITAT :      Nå ble jeg oppriktig lei meg du, tenk at jeg hadde glemt alle de millioner av mennesker som ble drept under Hitlers grusomme diktatur. Mine tanker går til familene, venner og dyra til de etterlatte.

Takk til deg, o store moralens vokter. SITAT SLUTT, vidre kommentar skulle vere unødvendig.

... :scared: at det er mulig!

Sa jeg noen gang at du var høyrevridd kristen? Lær deg Å LESE ORDENTLIG mann.

Gjerne les over mer enn en gang for å skjønne innholdet ordentlig. Når sa jeg det var noe humoristisk med Nuremberg? Du er utrolig. Det var sammenlikningen som skulle det skulle være humor i. Du har tydeligvis aldri lært hvordan man bruker overdrivelser og å skrive kåserier, det er slik det gjøres, og slik jeg liker å skrive.

All kondolanse til trådstarter for at jeg bidro til å kjøre denne tråden av skaftet også.

Lenke til kommentar

SITAT:Først og fremst: IDIOT . Sitat Slutt.

Vel for det første så vil jeg ha meg frabedt å bli kalt for idiot, for det andre så er her et sitat fra en tidligere post (om du ikke husker) der du i klartekst anntyder at jeg er høyrevridd og kristen, SITAT:Du minner meg om en litt for høyrevridd ekstrem-kristen som leser bibelen så ordrett at hvis moses tråkket på en fluesopp i 5. mosebok kap 15, ja så gjorde han det, SITAT SLUTT.

Mulig jeg ikke kan lese , eller er det du som ikke vet hva du skriver , nok en gang prøver du å vri det til , men det er vel ikke så enkelt når det står svart på hvitt eller?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt som dere skulle hakke på hverandre her.

Tråden har nok desverre tatt seg ut i den rettningen som den ikke skal og brukeren har fått svar på sitt spm så jeg stenger denne, for dette kan vist være en diskjusjon som kan gå galt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...