Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har handlet mange ganger hos dem og forhåndsbetalt , aldri problemer de er også meget flinke på retur/reklamasjon. For å være litt off topic : Jobber du for NC ? Det er sikkert mange som lurer på det siden du flyr i taket hver gang noen sier noe negativt om dem ! Selv om du sikkert er veldig fornøyd med dem (siden du har en god del innflytelse her på forumet med mye saklig posting o.l.) trenger ikke alle være det. Kjenner flere som har hatt dårlig erfaring med dem mht leveringstid, og liknende normal kundebehandlig. Har selv handlet på mange forskjellige webshoper og opplevd at de har svart på mail innen ett døgn, og bekreftelsen har og kommet innen ett døgn. Hvorfor er det da problemer med nc og svar på epost / ordrebekreftelse ? Jeg kommer sikkert til å "brenne" for dette, men synest dette bør komme opp i dagen ! Om du har lest mine poster så vil du se at jeg tidligere har nevnt at dem kunne vere raskere med å svare på mail i enkelte tilfeller , du ville også sett at jeg er selvstendig næringsdrivende og jobber innenfor bygningsfag, og bor i nordland , så nei jeg har ingen befatning med dette firmaet utenom å være en fornøyd kunde, det kan vel ikke være mere galt at jeg nevner hvor fornøyd jeg er enn at det til stadighet opprettes poster med skryt til komplett der det er side opp og side ned med uhemmet skryt uten at noen reagerer på det. Er det noen som der kommer med en klage så blir dem fort hugget ned , men her er det motsatt Jeg reagerte her på sammenligningen og at denne hendelsen til stadighet blir trukket frem, synest bare det er på tide å bli ferdig med dette da jeg tror vedkommende firma har lært. Om du blir tatt for fyllekjøring, får du din straff og når den er sonet er det da riktig at dette skal følge deg hver gang noen nevner deg? Neppe. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Komplett fortjener og en god del pisk, de er ikke like enkel å ha med å gjøre (som privatperson), men i firma sammenheng har jeg ingenting å klage over. Tviler på at nc har lært noe, ikke mange ukene siden de knotet det til etter å ha fått en ny sjanse........ Og ja, kjører du i fylla e.l. en gang, så følger det deg resten av livet ! Men om det er riktig er en annen sak... EDIT : Selv om du jobber som snekker trenger ikke det bety at du ikke jobber for NC på si.. Men vi får tro på deg :-) Endret 2. mars 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva ellers skal vi huske 1945 for enn at krigen ble avsluttet og at det ble klart hvilke grusomheter Hitler hadde utført og det var akkurat det du hentydet til .Mulig du selv sammenligner deg med din avatar "dum og deilig" men det betyr ikke at resten av brukerne er det haha. Hva om jeg sammenlikner deg med din avatar? Kanskje det skal bety at du skal være en drittunge? Det blir for dumt. Og hva med å rulle inn litt på smilies bruken? Det viser ikke akkurat respekt for de man diskuterer med, et lite tips til senere posting. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Feil, da måtte jeg vært en djevelunge er så lenge siden så jeg husker ikke, men kan høre med mutter`n neste gang vi treffes Dessuten var den sammenligningen med deg og din avatar nettop for å vise hvor dum din sammenligning var, synd du ikke oppfattet begge Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva er dette for teletubbyland holdning? Hvorfor tåler dere ikke ting satt på spissen. Utrolig at du klarer å si at jeg sammenlikner "slakten av million".. nei da gadd jeg ikke slite tastaturet mer. Det var ikke SNIKREKLAME jeg husker netconnection for, det var blank løgn og hykleri etter at dem ble avslørt for å drive med lurking her på forumet. Og ikke tro jeg prøver å forsvare noe jeg har skrevet. At Netconnection bedrev løgn og hykleri som du skriver her, har ikke skadet noen direkte. Kanskje du ble sint, men so what? At Hitler slaktet ned millioner av mennesker, skadet ikke bare de millionene, men også slekt, familier, venner og ellers hele verden. Tenk også på hvor mye lidelse og tortur disse menneskene måtte gjennom. Ett stort sår i menneskehetens historie. Det vil jeg ikke si at Netconnection saken er. Kanskje ett sår i forumets historie, men vil ikke si at noen ble direkte skadet av det. Vis respekt for etterlatte og etterkommere av de som døde under krigen. Det er det dette handler om... respekt for andre mennesker. Forstår du ikke det, bør du kanskje innvilge deg selv en liten ferie her, å tenke litt over at det finnes folk med følelser der ute. Tenkte du på at noen kunne bli såret av en så lite gjennomtenkt påstand? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har fått svar på mitt spm nå og takk for svarene Tok og fårhånds betalte jeg... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Nå ble jeg oppriktig lei meg du, tenk at jeg hadde glemt alle de millioner av mennesker som ble drept under Hitlers grusomme diktatur. Mine tanker går til familene, venner og dyra til de etterlatte. Takk til deg, o store moralens vokter. Dette må være ny rekord i å rive en sak ut av sin kontekst. Hvis du prøver å forstå sammenhengen i ordbruken over så blir det kanskje litt lettere for deg å ikke bli så opprørt neste gang noen bruker litt "brodd" i språket sitt. Dette er tross alt hw.no, ironiens høyborg. it's about RESPECT MAN!!!! *snufs* Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vil bare si at dersom man forhåndsbetaler en ting med VISA som ikke dukker opp og ikke får i gang noe konstruktiv kommunikasjon med webshoppen så kontakter man bare banken sin så sender de nødvendige skjemaer som man fyller ut og faxer til VISA Norge, og vips så får man pengene igjen, og de ansvarlige bak svindelen får neppe ta i mot betaling for kortselskaper igjen.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) dobbelpost Endret 2. mars 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Greit nok å bruke litt brodd som du kaller det , men sammenligningsgrunnlaget blir vel noe feil når du trekker frem hitler i din sammenligning med en webshop Er du ikke selv istand til å se dette så har du et alvorlig problem. Når det så gjelder å "rive en sak ut av sin kontekst" var det vel du selv som klarte dette , med mindre du mener din sammenligning var korrekt Lenke til kommentar
eln Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Offtopic: gi no fa*n i 1945vsNettconnection's service diskusjon her. ta det på PM kanskje? Ontopic: URL til denne webshopen? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan gidde å lage diskusjon av dette. Synes Snekkern kan være noe overfølsom til tider. Respekter all den gode kunnskapen din og alt det der, men kan ikke skjønne at man skal gidde å diskutere en sånn liten sak som dette. Dette er på grensen til barnslig... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) www.netconnection.no ? Flott sjappe, billig, meget lav pris på transport. (I forhold til "vi hater visakortet ditt-Microplex") Når jeg mynter noe litt komisk på Nuremberg-prosessen og folk begynner å hoie og skrike om å tråkke på de etterlatte fra krigen blir ting tatt ut av sin kontekst ja. Endret 2. mars 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan gidde å lage diskusjon av dette. Synes Snekkern kan være noe overfølsom til tider. Respekter all den gode kunnskapen din og alt det der, men kan ikke skjønne at man skal gidde å diskutere en sånn liten sak som dette. Dette er på grensen til barnslig... Vel om du hadde nære slekninger som hadde blitt slaktet ned under den krigen så hadde muligens du også reagert , dessuten å sammenligne en webshop med Nuremberg-prosessen er jo så håpløst sinnykt at jeg virkelig lurer på om personer som gjør dette er med sine fulle fem eller om de vet hva de snakker om . Det er greit nok å sammenligne ting men skal man gjøre det fordres det at man har vett/kunnskap nok til å vite hva man sammenligner . Så kriver han : sitat:Når jeg mynter noe litt komisk på Nuremberg-prosessen sitat slutt . ser ikke noe komisk i det du skrev tidligere SITATJa, kunne man ikke gjort det i 1945 også? sitat slutt , det du rett å slett prøver nå er å vri dette til at det var komisk da du sannsyneligvis/forhåpentligvis ser for en idiotisk sammeligning du bruker. Endret 2. mars 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det var da voldsomt til ordbruk her da. Slaktet ned og hau og hå. Vel vel. Jeg lurer hvor hinsides borti natta du tar det du sier i fra, prøver ikke å vri noen ting her jeg, det klarer du mye bedre enn meg.. Du minner meg om en litt for høyrevridd ekstrem-kristen som leser bibelen så ordrett at hvis moses tråkket på en fluesopp i 5. mosebok kap 15, ja så gjorde han det, nok sagt, ikke snakk om at det var en annen betydning. Ikke prøv å døm andre ut i fra det de skriver... Prøv i stedet og sett deg litt inn i det de andre skriver og mener, og ikke peis på med dine egne meninger. Det er ikke sjelden diskusjonen blir så voldsom at fillene fyker når du deltar aktivt i den, jamfør div AMD vs P4 diskusjoner, og ikke alle der har vært så "avbalansert" som meg, mang en tenåring har latt seg irritere grønn over dine poster her på forumet. Dine bastante påstander og obsternasi holdning begynner jeg å se meg lei av, du lider jo tydeligvis av en total mangel på empati ovenfor de du diskuterer med. Håper du skjerper deg. takk for meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Joda jeg har mine meninger og tør stå for dem, men at du vrir og vender på det du selv skriver er en annen sak, det var da vitterlig du selv som trakk fren 1945 her og jeg fatter fortsatt ikke hva det har med en webshop å gjøre , når du så blir konfrontert med dette så er du ikke istand til å se hvor feil det er men fortsetter for så å vri det til at det var humoristisk, når ble det noe humoristisk ved Nurenberg-prosessen Om jeg ikke skal dømme deg utifra det du skriver hvordan skal jeg da dømme deg? Hvis jeg overhode skulle dømme deg. Du ser tydeligvis selv hvor uhyggelig dumt det var med den sammenligningen din og derfor går du over til akkurat samme feige taktikk som alle tapere bruker, nemmelig prøver å dra frem negative ting fra andre poster som overhode ikke har noe med saken å gjøre. Dette er typisk tapertaktikk. Jeg har kranglet med en del personer her på forumet noen ganger har jeg rett andre ganger har jeg tatt feil , men hvem er feilfri?? Jeg evner iallefall å la sak være sak og ikke trekke dette med i et forsøk på å besmykke meg selv, men velger heller å starte med blanke ark i neste diskusjon . Kan forøvrig meddele at jeg aldri har vært på høyresiden innen politikk og har heller aldri vært kristen , men nok en gang så viser dette argumentasjonen din og hvor veldig saklig du er . Det viser jo også ditt tidligere svar , med tanke på respekt for andre. SITAT : Nå ble jeg oppriktig lei meg du, tenk at jeg hadde glemt alle de millioner av mennesker som ble drept under Hitlers grusomme diktatur. Mine tanker går til familene, venner og dyra til de etterlatte. Takk til deg, o store moralens vokter. SITAT SLUTT, vidre kommentar skulle vere unødvendig. Endret 2. mars 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan ikke noen moderater fjerne denne tråden eller ihvertfall sperre den? Dette har absolutt ingen ting med trådstarters spørsmål og gjøre som han forøverig har fått svar på. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan ikke noen moderater fjerne denne tråden eller ihvertfall sperre den? Dette har absolutt ingen ting med trådstarters spørsmål og gjøre som han forøverig har fått svar på. Enig. Jeg har forøvrig gitt opp HeRbie. Han er tydeligvis ikke gammel nok til å forstå hvorfor vi blir oppgitt over sammenligningen han gjør. Måten han skriver på understreker dette. Vi får smøre oss med tålmodighet, Snekker'n. Han blir vel voksen en gang, han også. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hahahaha... har dere ikke noe bedre å diskutere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg