Gå til innhold

netconnection forskudds betaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går helt greit å forhåndsbetale til seriøse og etablerte webshops. Om du finner at den du har tenkt å handle hos har fått mye negativ kritikk f.eks. i webshop oversikten her, skal du -ikke- forhåndsbetale der.

Selv har jeg aldri blitt lurt noen steder når jeg har forhåndsbetalt, bank i bordet.

Lenke til kommentar

Bortsett fra litt snikreklame her i forumet er NetConnection ei seriøs sjappe, selv om de ikke har de peneste websidene. Muligheten til å forhåndsbetale og å slippe oppkravsgebyr på småtteri er grunnen til at jeg har valgt å handle der mange ganger. Har aldri opplevd trøbbel i forbindelse med dette.

Lenke til kommentar
Ja, kunne man ikke gjort det i 1945 også?

Slike svar er så langt bak mål at de ikke fortjener et svar :thumbdown:

Å sammenligne et "overtramp" på et forum med nasistenes herjinger under andre verdenskrig er så dumt at jeg ikke har ord for dette , en som sammenligner disse to tingene annser jeg for svært lite oppegående :wallbash:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Flott for deg at du er så flink til å se ironien i ting da. Løgn og bedrageri er ikke noe jeg velger å fortrenge med det første, som du tydeligvis har valgt å gjøre.

Greit nok at du ikke tolererer løgn og bedrag , men den sammenligningen du gjør er så hinsides dum at jeg ikke har ord for det.

Tror rett og slett ikke du evner å forstå hvilke sammenligninger du gjør :wow: å trekke en paralell mellom en webshop og et diktatur som slaktet mange millioner mennesker , ja unnskyld at jeg sier det men er du helt oppegående :angry::angry:

Lenke til kommentar

Holder med Snekker'n og Skywalk her. Man sammenligner ikke snikreklame med slakten av millioner av uskyldige mennesker, samme hvor ekstreme sammenligninger du vil trekke. At du etterpå prøver å forsvare det, blir utrolig tåpelig.

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg mistenker deg for å opptre som mye mindre moden enn det alderen burde tilsi. Fornuftige, oppegående mennesker trekker ikke slike sammenligninger.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Hva er dette for teletubbyland holdning? Hvorfor tåler dere ikke ting satt på spissen.

Utrolig at du klarer å si at jeg sammenlikner "slakten av million".. nei da gadd jeg ikke slite tastaturet mer.

Det var ikke SNIKREKLAME jeg husker netconnection for, det var blank løgn og hykleri etter at dem ble avslørt for å drive med lurking her på forumet. Og ikke tro jeg prøver å forsvare noe jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Har handlet mange ganger hos dem og forhåndsbetalt , aldri problemer de er også meget flinke på retur/reklamasjon.

For å være litt off topic :

Jobber du for NC ? Det er sikkert mange som lurer på det siden du flyr i taket hver gang noen sier noe negativt om dem !

Selv om du sikkert er veldig fornøyd med dem (siden du har en god del innflytelse her på forumet med mye saklig posting o.l.) trenger ikke alle være det.

Kjenner flere som har hatt dårlig erfaring med dem mht leveringstid, og liknende normal kundebehandlig.

Har selv handlet på mange forskjellige webshoper og opplevd at de har svart på mail innen ett døgn, og bekreftelsen har og kommet innen ett døgn.

Hvorfor er det da problemer med nc og svar på epost / ordrebekreftelse ?

Jeg kommer sikkert til å "brenne" for dette, men synest dette bør komme opp i dagen !

Lenke til kommentar

Hva ellers skal vi huske 1945 for enn at krigen ble avsluttet og at det ble klart hvilke grusomheter Hitler hadde utført og det var akkurat det du hentydet til .

Mulig du selv sammenligner deg med din avatar "dum og deilig" men det betyr ikke at resten av brukerne er det :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...