stoffix Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hehe.. ja.. hen har jo snart laget sitt eget land... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan da fjerne et land fra listen jeg ikke skal dra til... Turkmenistan, er det langt unna Langtvekkistan? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Kan da fjerne et land fra listen jeg ikke skal dra til... Turkmenistan, er det langt unna Langtvekkistan? Sikkert nedi midtøsten, sammen med de andre spooky landa.. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kan da fjerne et land fra listen jeg ikke skal dra til... Turkmenistan, er det langt unna Langtvekkistan? Sikkert nedi midtøsten, sammen med de andre spooky landa.. Ligger på sør-østsiden av Kaspihavet, med naboer som Afghanistan (nord), Uzbekistan, Kazakstan, Tatsikjistan. (sikkert en del feilstaving). Mer info finnes på, http://www.cia.gov/ - hvis du scroller et stykke ned på siden, forbi linken "The George Bush Center for Intelligence" - og klikker på "The World Factbook". Veldig bra faktabok. Endret 1. mars 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Selv om jeg nå kommer til å bli sodomisert av diverse VaA'ere, så bare MÅ jeg: Mer info finnes på, http://www.cia.gov/ - hvis du scroller et stykke ned på siden, forbi linken "The George Bush Center for Intelligence" - og klikker på "The World Factbook". Veldig bra faktabok. Endret 1. mars 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) "The George Bush Center for Intelligence" Dette må være et uhyre lite senter, deler vel et bøttekott med "Swedis center for Intelligence" Edit: G2Petter slo meg på målstreken Endret 1. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Skummelt med land som har sånne lover Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Stoler ikke helt på CIA... Neida Få avsatt den der klovnen som innfører slike lover... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Bare sånn for å ha det på plass, hvorfor tror dere jeg ikke postet direktelinken til faktaboken? Selvom det ikke betyr det som det kan se ut som, er det likevel uhyre morsomt. Endret 1. mars 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Stoler ikke helt på CIA... Neida Få avsatt den der klovnen som innfører slike lover... Hehe. For å være helt ærlig er den temmelig oppriktig den informasjonen USA har samlet på ulike land. CIAs faktabok er en kjemperessurs. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 For en latterlig løsning på problemet. Stakkars folk som har han der som "demokratisk" valgt president for livstid. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Stoler ikke helt på CIA... Neida Få avsatt den der klovnen som innfører slike lover... Hehe. For å være helt ærlig er den temmelig oppriktig den informasjonen USA har samlet på ulike land. CIAs faktabok er en kjemperessurs. Ja... utenom alle de landene som CIA og USA ikke synes er land Som f.eks. Taiwan. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 USA må ta og fjerne ham fra makten.. kan ikke ha slike diktatorer her i verden. Bare synd de ikke har olje. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 herregud, for noe teit. slike skulle blitt kastet av stolen... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Så et intervju med fyren på 60 minutes for noen uker siden. Fyren er ikke riktig bevart. Merkelig at han skulle finne på noe slikt også, det er jo et muslimsk land. Bart og skjegg er jo pop i den kulturen. Men som sagt, fyren er jo på bærtur. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Den presidenten har en stor trang for å bli minnet. Endret 14. mars 2004 av Asùnaro Valinòrè Lenke til kommentar
Calm Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Stoler ikke helt på CIA... Neida Få avsatt den der klovnen som innfører slike lover... Hehe. For å være helt ærlig er den temmelig oppriktig den informasjonen USA har samlet på ulike land. CIAs faktabok er en kjemperessurs. Ja... utenom alle de landene som CIA og USA ikke synes er land Som f.eks. Taiwan. Hva mener du? Den dekker jo faktisk Taiwan da EDIT: Trodde forresten USA var en av Taiwans nære allierte jeg... Endret 15. mars 2004 av Calm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Taiwan er vel ikke en selvstendig nasjon, fordi Kina har vetoet det i FN gang på gang. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kina er en utbryterrepublikk. Taiwan er det offisielle Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå