covah Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har en 75GXP disk som røyk for noen dager siden. Disken er ca. 1 år gammel. Er den noen som har fått byttet disken? Ble byttet gjort av leverandør eller av IBM direkte? Og ja, jeg har kjørt IBM's disktool, men den klarer ikke å fixe disken. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Du må bare returnere den til selgeren, så får du en ny. Ta vare på alle papirer, forsendelsesdokumenter, kjøpspapirer osv. ike send ifra deg annet enn kopier. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg kjøpte en brukt maskin i fjor vår med to stk. 75GXP i raid 0. I høst sluttet den en ene å virke. Siden jeg ikke hadde noen kvitteringer på harddisken trodde jeg at jeg ikke sto veldig sterkt, men på sidene til IBM trenger du bare å fylle inn serienummeret på harddisken for å vite om garantien gjelder ennå. Når du har fylt ut alle skjemaene er det bare å sende den til Nederland (obs. IBM er nøye med innpakningen) Nå har jeg en ny (serviceable used part) i skapet, og tør ikke stole på den i det hele tatt... men returen gikk i alle fall greit. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Fra IBM DiskTool får en serienr. og "feiltypenr.", fikk beskjed av min leverandør (PSWeb) om å skrive disse på en lapp sammen med disken når den gikk i retur til PS. Fikk og en avtale om å få en WD disk i bytte -no more IBM...here. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå