eskarls Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan noen gi meg tips på beste brenne prog for dvd?? Funker nero? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan noen gi meg tips på beste brenne prog for dvd?? Funker nero? Det Jeg syns er det beste brenne programmet til Cd'er ihvertfall er NERO. men om det er like bra til DVD vet jeg ikke, men det ville jeg tro. aldri Noe tull med Nero! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Er selv på utkikk etter DVD brennerprogram, og da særlig for back-up av filmer. Lurer på om noen av dere DVD guruer der ute har erfaring med DVD-cloner II ? DVD Cloner Dette programmet støtter CSS dekryperting og det ble erklært som testvinner i en større test forleden. For testen, sjekk her: DVD Copying Software Endret 5. mars 2004 av Montag Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kan noen gi meg tips på beste brenne prog for dvd?? Funker nero? Må si meg enig med AMD_XP3000+ her, Nero BR 6 serie og Nero VE 2 er fantastiske brukervennlige programmer. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 www.alcohol-software.com for opprettelse og brenning av images. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå