Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "offtopic" Er det bare jeg som synes den quotinga er utrolig teit? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "offtopic"Er det bare jeg som synes den quotinga er utrolig teit? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "offtopic"Er det bare jeg som synes den quotinga er utrolig teit? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "offtopic"Er det bare jeg som synes den quotinga er utrolig teit? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 HAHA uff, nei gi dere, jeg ler meg ihjel (og please ikke quote denne med ) Man ja, av de bildene der så var det designet på untitled2 som var min fav. Når det gjelder formålet så er det kanskje litt overkill som personlig hjemmeside. Ser litt portal'ish ut ja. Men det har vel kanskje noe med at det er så mange egenskaper som poll, ukens sitat, statistikk osv. Sånt vet jeg ikke om det passer på en hjemmeside. Beste er vel enkel meny på venstre side og nyheter/blog/meldinger/whatever høyre for menyen. Dvs, 2 kolonner. Men grafikken/designet er Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jo jeg er enig i at untitled-2 var best Edit: Ja.... dere vet Endret 1. mars 2004 av Flanger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 haha, eg veit kva moderatorene syns om slik quoting Rapporter! Men nr.2 ja Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 mer off topic, tull og unødvendig quoting her vil resultere til at jeg øker advarsel baren på samtlige av dere. Les også Rettningslinjene !! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Da ble det stille ja.. Fint at du bryter inn "Gef".. Du har vært flink i dag.. første gang jeg har sett deg her tror jeg.. ihvertfall som mod. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 mer off topic, tull og unødvendig quoting her vil resultere til at jeg øker advarsel baren på samtlige av dere. /me hadde lyst til å quote! men jeg likte untitled 2 best, gå for den. De andre så litt flash aktige ut. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Dere karan har skjønt det. Litt mekking på punkter i menyen og slikt hadde gjort seg, men untitled-2 var den beste. Endret 3. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Kirurgen.jpg <- ikke den Untitled-2.jpg Untitled-3.jpg <- ikke den kirugi.jpg <- ikke den når det gjelder poll så blir vel kanskje det litt vanskelig på home.no som ikke støtter PHP, ASP, CGI eller denslags. men det fins sikkert noen fine sider som fikser poll for deg.. Google Endret 3. mars 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Kirurgen.jpg <- ikke den Untitled-2.jpg Untitled-3.jpg <- ikke den kirugi.jpg <- ikke den når det gjelder poll så blir vel kanskje det litt vanskelig på home.no som ikke støtter PHP, ASP, CGI eller denslags. men det fins sikkert noen fine sider som fikser poll for deg.. Google Edit; Nei. Endret 3. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kirurgen.jpg <- ikke den Untitled-2.jpg Untitled-3.jpg <- ikke den kirugi.jpg <- ikke den når det gjelder poll så blir vel kanskje det litt vanskelig på home.no som ikke støtter PHP, ASP, CGI eller denslags. men det fins sikkert noen fine sider som fikser poll for deg.. Google Støtter ikke home.no PHP ? nei.. det tror jeg da ikke.. muli de har fått det i det siste kanskje Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nei.. det tror jeg da ikke.. muli de har fått det i det siste kanskje Nah.. Jeg blanda med home.no.net.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 omiro: Vansker for å lese Moderator sin post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå