KirurgeN Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hey, vet ikke hvordan jeg setter opp en poll, kanskje noen kan gjøre det for meg?? anyways, har fire alternativer for sider jeg skal bruke... KLIKK HER setter pris på tilbakemelding og hvorfor den/de sidene er best. peace out Lenke til kommentar
baRs Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Likte denne best: http://www.home.no/jirugi/magicman/kirugi.jpg Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 likte Untitled-2.jpg best. ble kanskje litt mye inn og ut, kanskje det hadde vært en ide å droppe inn/ut greien på undersiden av boksene, blir kanskje litt voldsomt.. men ellers bra Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Untitled-2.jpg med en ny header Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Untitled-2.jpg med en ny header haha, men ja den var best i mine øyne og Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Halla Jørgen. Untitled 2 var klart best! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Untitled-2.jpg *måtte berre slenge meg på bølga Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Untitled-2.jpg Slik ville det sett ut om alle hadde brukt " ".. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
baRs Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 OK. hvorfor var jeg den eneste som ikke likte Untitled-2.jpg best? Min grunn var rett og slett at jeg syntes Untitled-2.jpg noe rotete. litt overdrevet med de boksene. Den siste var fin, men kunne kanskje hatt litt andre farger. Untitled-2.jpg hadde et portal preg, noe som er fett for store sider, men tviler på denne siden kommer til å bli så stor (?). Den siste var mer personlig. min mening (mye som kunne gjort annerledes) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Untitled-2.jpg *måtte berre slenge meg på bølga Untitled-2 er definivt best! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tja, er på en måte enig med baRs her.. Men den siste falt lite i smak hos meg, den ble litt kjedelig.. Med litt modifisering av Untitled-2.jpg tror jeg det kommer til å bli bra jeg.. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg synes Kirurgen.jpg var kul. Skriften var schtilig Er det en font eller har du tegnet selv? Hvis det er en font, kan jeg være så snill å få vite navnet på den? nAz-guL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå