dafflaff Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette kabinettet? http://www.inter-tech.de/vollbild.php3?svI...fdvTbsnIYkFbw5Z Synes det ser veldig kult ut, og har lyst på det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 er ikke sikker, men sjekk ut directron.com Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har sett litt etter det kabinettet jeg også, men fant det ikke på direction.com. Hvordan er det med porto, toll, merverdiavgift osv på direction.com? Lenke til kommentar
resac Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ahh.. digg kabbis passer jo perfekt med Aerogate II da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har sett litt etter det kabinettet jeg også, men fant det ikke på direction.com.Hvordan er det med porto, toll, merverdiavgift osv på direction.com? frakt + 200 i toll. Frakt blir vell ca 300? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 lønner seg nesten ikke da, hvis man ikke kjøper mer en bare kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå