Espenwang Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Hei..Jeg har et problem med Agp Porten...... når jeg setter i et AGP kort blir det bare svart skjerm i Windows, Skjermkortet virker 100% men ikke i min Pc.. Jeg har et "ATI RAGE 128 32MB" 500Mhz AMD K6-2.... Den klikket bare plutselig For Ca.1 mnd.siden. Fetteren min her det samme problemet.. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-28 15:56, Espenwang skrev:Hei..Jeg har et problem med Agp Porten......når jeg setter i et AGP kort blir det bare svart skjerm i Windows, Skjermkortet virker 100% men ikke i min Pc.. Jeg har et "ATI RAGE 128 32MB" 500Mhz AMD K6-2.... Den klikket bare plutselig For Ca.1 mnd.siden. Fetteren min her det samme problemet.. Får du bilde når RAMen telles? Får du Windows oppstarts bilde? Er det en blinkene markør øverst i venstre hjørne? Er svaret ja på noen av disse spørsmålene er det sansynligvis "bare" en konflikt eller driverfeil. Prøv og trykk F8 med det samme windows begynner å starte og kjør sikkerhetsmodus. Gå i egenskaper, fjern skjermkort driveren og start på nytt. Sjekk også at AGP-porten er enabled i biosen. Ellers er det fare for at AGP-porten er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå