XerioN Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har kjøpt ett hovedkort, cpu & ram som jeg angrer på at jeg kjøpte går det ant og bruke angreretten og få pengene tilbake? ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt. har lest angrerett loven osv på komplett.no . men har dere noen erfaringer? // MVH XerioN Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvis det ikke har gått mer enn 14 dager siden du fikk det går det helt sikkert fint. Du burde sende en mail til komplett, så får du sikkert et returnummer eller liknende. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om du leste det arket som fulgte med bestillingen din, så står det at du har 14 dagers angrefrist. Les det arket du. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du har vel 14 dager angrefrist uansett hva du kjøper tror jeg! det er vel bare å se på denne hvis den virker http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...returns#cooling eller logge deg inn på komplett og se hva som står på så har du rettur og Angrefrist innen 14 dager!!!!! Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 jeg sendte en slags "angre skjema" noe som var på "retur" linken på komplett.no, det sto at dem skulle sende returskjema i epost innen 2-3 dager, håper det ordner seg men er det noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 I tillegg til 14-dagers kravet så gjelder angrefristen kun nettbutikken til komplett og ikke de fysiske butikklokalenene (som nå kalles datakjeden). Om du ikke oppfyller kravene til angreretten kan jeg foreslå å bruke http://bruktmarked.hardware.no/ for å selge varene der til en rettferdig bruktpris. Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 De har, så vidt jeg vet, rett til å kreve varen i samme stand som da den ble levert, det vil si med original-emballasje - så den burde du helst ha tatt vare på... Vet ikke hvor nøye Komplett.no er da. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt. Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken? Bestem deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt. Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken? Bestem deg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt. Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken? Bestem deg. Bestemme seg? Han har da aldri nevnt at han ikke hadde eskene. Han spurte bare et vanlig, intellektuelt spørsmål, og håpet på et seriøst svar. Jeg hadde også lurt på det, hvis dette var første gang. Uavhengig om jeg hadde hatt boksen/esken eller ikke, ville jeg lurt på om det gikk å returnere, selv uten eskene/boksene. Tar du poenget? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva om hk har skrumerker og cpu full av goop?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det har ingenting å si om hk har skrumerker da du har lov til å prøve produktet , om du mangler embalasjen til noe så ta en tlf til returavd og snakk med dem, tror nok du får sendt dem i retur men mulig du får litt redusert pris . Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken? Prosessoresken er vel ganske essensiell. Samme gjelder de antistatiske posene til ram brikkene. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det har ingenting å si om hk har skrumerker da du har lov til å prøve produktet , om du mangler embalasjen til noe så ta en tlf til returavd og snakk med dem, tror nok du får sendt dem i retur men mulig du får litt redusert pris . Samtidig sier vel kjøpsloven at produktet må være i samme stand som da det ble mottatt (noe i den dur vaffal), om det er skrumerker (tydelige) så kan vel neppe komplett selge hovedkortet som nytt, da må de selge det som demo-brukt til redusert pris... Altså har vel Komplett lov til å kreve en kompensasjon for dette. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Mener det meste Komplett får i retur havener som demo. Var det ikke de som bæsja på leggen med en HD med masse info på? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er bare nygjerrig, hva er det du vil returnere? Anbefaler deg å maile komplett eller ringe dem, de er skikkelig greie så det ordner seg Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det har ingenting å si om hk har skrumerker da du har lov til å prøve produktet , om du mangler embalasjen til noe så ta en tlf til returavd og snakk med dem, tror nok du får sendt dem i retur men mulig du får litt redusert pris . Ny og prøvd/brukt er vel ikkje samme stand? Eller ville du godtatt eit HK med skrumerker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det står tilnermet samme stand. Dessuten er dette en pris webshopper må betale fordi de slipper å ha så mange annsatte som en vanlig butikk . Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg skal returnere -XP2500 -abit nf7 hk -512mb Corsair ram pc 3200 vill heller spare litt penger og kjøpe amd64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå