Gå til innhold

Angrerett? komplett.no

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ett hovedkort, cpu & ram som jeg angrer på at jeg kjøpte

går det ant og bruke angreretten og få pengene tilbake? ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt. har lest angrerett loven osv på komplett.no .

men har dere noen erfaringer?

// MVH XerioN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sendte en slags "angre skjema" noe som var på "retur" linken på komplett.no, det sto at dem skulle sende returskjema i epost innen 2-3 dager, håper det ordner seg :dontgetit: men er det noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
ingenting er øddelagt og jeg har eskene til alt.
Men har det no og si at jeg ikke har f.eks cpu esken eller ram brikke esken?

Bestem deg.

Bestemme seg? Han har da aldri nevnt at han ikke hadde eskene. Han spurte bare et vanlig, intellektuelt spørsmål, og håpet på et seriøst svar. Jeg hadde også lurt på det, hvis dette var første gang. Uavhengig om jeg hadde hatt boksen/esken eller ikke, ville jeg lurt på om det gikk å returnere, selv uten eskene/boksene.

Tar du poenget?

Lenke til kommentar
Det har ingenting å si om hk har skrumerker da du har lov til å prøve produktet , om du mangler embalasjen til noe så ta en tlf til returavd og snakk med dem, tror nok du får sendt dem i retur men mulig du får litt redusert pris .

Samtidig sier vel kjøpsloven at produktet må være i samme stand som da det ble mottatt (noe i den dur vaffal), om det er skrumerker (tydelige) så kan vel neppe komplett selge hovedkortet som nytt, da må de selge det som demo-brukt til redusert pris... Altså har vel Komplett lov til å kreve en kompensasjon for dette.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Det har ingenting å si om hk har skrumerker da du har lov til å prøve produktet , om du mangler embalasjen til noe så ta en tlf til returavd og snakk med dem, tror nok du får sendt dem i retur men mulig du får litt redusert pris .

Ny og prøvd/brukt er vel ikkje samme stand? Eller ville du godtatt eit HK med skrumerker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...