Döden Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi får se til E3, kanskje det blir litt mer klart da (eller så klarer Koijma å lage mer surr). Jeg gleder meg ihvertfall til begge spillene! Jeg også, men minus TTS, for jeg har ikke GC. Ellers det du sa om E3 stemmer veldig overens med tideligere uttalelser. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg synes at det bare er på tide å spille som Snake, hva med dere? Ble så lei han derre Raiden som du spilte resten av spillet. Tror Kojima har et par overaskelser til oss MSG fans når spillet kommer ut. Har sett E3-trailleren og Snake har begge øynene han. Dette med 1960 er bare tull. Etter det jeg har sett er det mye som tyder på at historien fra toer-en skal fortsette som toer-en fortsatte fra ener-en. (Håper dere forstår det jeg skriver) Traileren som man har sett på E3 messen kan bare være en slags unnamanøvring for fansen slik at Kojima i all hemmelighet jobber med noe helt annet på det neste MSG spillet. Man må jo tross alt ha med en Metal Gear dette har vært slik før spillet i det hele tatt kom ut på PSX i 1999. Foresten noen som har spilt de gamle spillene av Metal Gear Solid fra 1987? Da vet dere hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg synes at det bare er på tide å spille som Snake, hva med dere? Ble så lei han derre Raiden som du spilte resten av spillet. Tror Kojima har et par overaskelser til oss MSG fans når spillet kommer ut. Har sett E3-trailleren og Snake har begge øynene han. Dette med 1960 er bare tull. Etter det jeg har sett er det mye som tyder på at historien fra toer-en skal fortsette som toer-en fortsatte fra ener-en. (Håper dere forstår det jeg skriver) Traileren som man har sett på E3 messen kan bare være en slags unnamanøvring for fansen slik at Kojima i all hemmelighet jobber med noe helt annet på det neste MSG spillet. Man må jo tross alt ha med en Metal Gear dette har vært slik før spillet i det hele tatt kom ut på PSX i 1999. Foresten noen som har spilt de gamle spillene av Metal Gear Solid fra 1987? Da vet dere hva jeg snakker om. Tihi. Har du virkelig ikke skjønnt det ? Missledelse er det beste våpenet. Han lager 1960 settingen og får oss til å dro han bløffer. Mens han faktisk ikke gjør det. (Han har selv uttalt at spillet tar plass i 1960 ! Ikke noe tidshopp. Intet karakter bytte. Skjønner du virkelig Japansk ? (Spillet het MG ikke MGS!!) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 når han sier at foregår i 1960, må det være noe muffins!!! tror han deler spillet i to, en i 1960 og en i vår tid etter sol. er nysjerrig på hva som skjedde med meryl... kanskje hun dukker opp....men som spiller valgte man jo i mgs om hun overlevde eller ikke. men man hørte aldri noe mer til colonel, mei ling, decoy octopos og liquid. håper vi får svar på noen spm. jeg var litt forvirret etter begge spillene med all filosfien og genesnakket. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Ja. Intet karakter skifte. Ikke tidshopp! Mulighet 1: En tidsmasking og det går heller ikke for det ville vært tidshopp. Mulighet 2: Spille som BB på 1960 tallet, så snake i 2010 +. (Karakter + tidshopp) Mulighet 3: Du spiller som BB fra 1960 og fram til hans død på 1990 tallet. Og så gjennspiller du Shadow Moses, Tanker incident og oil strutt og videre som Solid Snake. (Karakter bytte) Opsann.... Kom med andre forslag da! Endret 17. mars 2004 av stryder Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 du spiller først bb, så fortsetter du der sol slapp gjennom øynene til raiden, dereeter som solid. men håper det ikke blir sånn................. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja. Intet karakter skifte. Ikke tidshopp! Mulighet 1: En tidsmasking og det går heller ikke for det ville vært tidshopp. Mulighet 2: Spille som BB på 1960 tallet, så snake i 2010 +. (Karakter + tidshopp) Mulighet 3: Du spiller som BB fra 1960 og fram til hans død på 1990 tallet. Og så gjennspiller du Shadow Moses, Tanker incident og oil strutt og videre som Solid Snake. (Karakter bytte) Opsann.... Kom med andre forslag da! Snake og BB er de samme, snake er jo en eksakt klone av BB, så det ville ikke bli noe karakterbytte om man spilte for og finne ut hva som skjedde under BB sin tid deretter fortsette der SOL slutta. (tror jeg) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror Kojima holder mye hemmelig info. Husker når MGS2 skulle komme ut da var det bare bilder av Snake. Men når spillet komm ut ble mange overasket over at man fikk spille en hel ny karakter. ###### Raiden. Han har selv uttalt at gode gamle Snake skulle komme tilbake i 3 kapittle av spillet. får håpe han holder ordet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Her er en stor bunke helt ferske skjermbilder: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=9756 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [snake og BB er de samme, snake er jo en eksakt klone av BB, så det ville ikke bli noe karakterbytte om man spilte for og finne ut hva som skjedde under BB sin tid deretter fortsette der SOL slutta. (tror jeg) Har en følelse av at Kojima kunne ha funnet på noe sånt jeg også. Men Raiden var det han het ja. Sånn går det når du skal svare på denne tråden og høre på ravenlord på en og samme gang. *Sjekke Itunes og se etter om jeg ikke har lagret sangen som raidenlord* Men er dere sikker på at colonel ikke er alien. Riktignok lenge siden jeg har spillt det, men jeg er bombesikker på at han snakket om at han hadde kommet for så og så lenge siden og forskjellig. Men det kan jo såklart være fantasien min og dårlig hukommelse som blander et spill eller ti sammen her. Er det noen av spillene som forteller om det som skjedde med snake og grey fox på zansibar? Jeg må nok sette meg ned å spille MGS og MGS:SoL igjen. Begynner i kveld. Er det noen gode internettsider som tar for seg den totale storyen pent og pyntelig? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Nice med disse bildene med det er fortsatt nmye som er uvist når det gjelder selveste spillet og historien. Endret 17. mars 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 De fortsatt to forskjellige karakterer. Snake har desuten ikke lignet BB før slutten av Sons Of Liberty. (Skjønner poenget ditt though . Kojima har heller ikke bekreftet at karakteren er Big Boss. Personlig ville jeg blitt sjele glad for å få spille som Solid Snake. Men nå forbeholder jeg meg bare til fakta.) Det ville uansett vært et tidshopp Ingen hadde forventet Raiden. Derfor spurte ingen. (Han holdt også olje-plattformen hemlig. Men han benektet aldri at spillet kom til å ta plass andre steder enn på skipet.) Kan heller ikke huske å ha lest at han har uttalt noe om at snake ville returne for det tredje kapitelet. Desuten har Kojima selv uttalt "Yes the game takes place in the 1960's". (Noe i den duren. Også intet karakterbytte eller tidshopp!) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis jeg ikke husker feil så så jeg at i filem fra E3-messen at 60s og 70s are back hva det enn betyr! Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nice med disse bildene med det er fortsatt nmye som er uvist når det gjelder selveste spillet og historien. Hvis du føler mye er uvisst så er det bare å lese her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6210 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [snake og BB er de samme, snake er jo en eksakt klone av BB, så det ville ikke bli noe karakterbytte om man spilte for og finne ut hva som skjedde under BB sin tid deretter fortsette der SOL slutta. (tror jeg) Har en følelse av at Kojima kunne ha funnet på noe sånt jeg også. Men Raiden var det han het ja. Sånn går det når du skal svare på denne tråden og høre på ravenlord på en og samme gang. *Sjekke Itunes og se etter om jeg ikke har lagret sangen som raidenlord* Men er dere sikker på at colonel ikke er alien. Riktignok lenge siden jeg har spillt det, men jeg er bombesikker på at han snakket om at han hadde kommet for så og så lenge siden og forskjellig. Men det kan jo såklart være fantasien min og dårlig hukommelse som blander et spill eller ti sammen her. Er det noen av spillene som forteller om det som skjedde med snake og grey fox på zansibar? Jeg må nok sette meg ned å spille MGS og MGS:SoL igjen. Begynner i kveld. Er det noen gode internettsider som tar for seg den totale storyen pent og pyntelig? Planet-MGS.com Ellers er det lurt med MGS2 offical strategy guide for å forstå spillet fullt ut. (Har den desverre ikke selv. Men burde nok kunne kjøpes på ebgames på byporten eller spiderman. ) (Og Hammerfall spiller sangen Ravenlord ja. ) Lenke til kommentar
danger power Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har du noen kilde hvor det står dette med tidshopp og karakterbytte, eller er det noe du mener du husker? Tre dager igjen til MGS TTS!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har du noen kilde hvor det står dette med tidshopp og karakterbytte, eller er det noe du mener du husker? Tre dager igjen til MGS TTS!!! Kojima confirmed that Metal Gear Solid 3 takes place in the 1960s, and as seen in the E3 demo, the theme is survival in the jungle. Kilde Question: This question is for Mr. Shinkawa. Metal Gear has historically been set a little ahead of the present, and the mechanical designs are slightly futuristic. That's different for Snake Eater -- how is it designing something that's a bit behind the present? Shinkawa: There's a person on the team who works with me and helps me come up with these older designs for not just the mechanics, but also the characters. This person is sort of hardcore in that direction, he goes in and tries to catch something from the past, and helps me come up with the sixties flavor. In all honesty, for me, it's easier to come up with a futuristic design, especially when my designs wouldn't have to be limited at all. If we go back in time I can't come up with something that's totally wild looking. I have to use a past, historical look. Question: Following up on that question, going through the pamphlet you've given us, the timing seems to center in the 1960s. Is this the actual time period the game takes place in, or just an aesthetic influence? I can't imagine people in the future just wanting their weapons to look retro. It seems like this game is taking place in the past. Following that, is Kojima-san prepared to give any clues about the identity of the lead character? Because the Snake that we know would probably be too young. Kojima: As for who this Snake guy is, I can't say anything, but what you have in mind is pretty much correct. And yes, the game does take place in the sixties. Question: I have a question about the setting. In the grand scheme of things, was it always planned to go back and visit the '60s-- was that something you'd always wanted to do with the Metal Gear Solid series? I also wonder the same thing about the eating. Was it something you'd wanted to tackle, or was it something you decided on when it was time to start figuring out what MGS 3 would be? Kojima: I always had the idea of going back in time in mind. I always wanted to do that sometime. As for the whole survival thing, that was something I came up with when we first started designing MGS 3. Kilde Av en eller annen grunn har jeg startet å tvile på '60s settingen. Vet ikke hvorfor men... (Ikke typisk Kojima å kjøre en slik løsning. Hmmm) Lenke til kommentar
danger power Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det ser ikke ut til at 3`ern kun vil være på 60`s, når jeg leser sitatene. Lurer på hvordan "Snake" skal kommunisere med de som skal hjelpe han. De kan vel ikke bruke codec da... Håper bare på at MGS3 (/0) blir mer lik 1`ern enn 2`ern... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det ser ikke ut til at 3`ern kun vil være på 60`s, når jeg leser sitatene. Lurer på hvordan "Snake" skal kommunisere med de som skal hjelpe han. De kan vel ikke bruke codec da... Håper bare på at MGS3 (/0) blir mer lik 1`ern enn 2`ern... Har du virkelig ikke sett et eneste screenshot av spillet ? Da hadde du sett hva en viss "snake" hadde i øret. Begynner å tvile på denne settingen jeg også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå