Döden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 vet det, men husk at jeg sa en tidlig versjon...det er jo heller ikke alt som er like realistisk i metalgear serien: Robotter, vampyrer, phsyco mantis, zanzibar...men det er fett fordi det så utrolig bra gjennomført!!! her er noen FAKTA fra ps2-bladet(de intervjuet kojima):Du spiller bb, man kan laste ned kostymer, man må spise dyr for å overleve, det kommer til å være en snake-army(sikkert kloner av bb). spekulasjoner: spillet foregår i en skog ikke i en jungel. antagelivis i soviet. internett: hvis du går inn på den offisielle siden, ser du et raskt bilde av et kart og en slange. rett ved munnen til slangen ser du et lite område:zanzibar, ved siden av er semiplastisk, hvor soviet testet ATOM-VÅPEN..... Nei. Ikke alt er realistisk, men som du sier godt gjennomført. (Mange av tingene er heller ikke sååå langt fra virkeligheten) Kojima har aldri sagt du spiller som BB eller at du må slåss mot en "Snake Army" med mindre det Norske PS2 magasinet har et helt ekslusivt intervju med Kojima som ingen andre vet om. Det er hva de tror, ikke hva de vet! (Angående siden: Ja dette stemmer, og jeg går for Sovjet framfor Vietnam) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 de kjøpte artikkelen av det engelske ps2 bladet tror jeg... det sto i allerfall fakta,det blir sikkert ett konge spill uansett!!!! har du sett e3 traileren??? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 E3? Hva er det ? Joda. Har sett den ja. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 e3: elektronic entertainment expo: den største spillemessa i verden: foregår i la. noen som vet om en realesedate for snake eater??? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ironi..... Nei. Ingen som vet det enda. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) jeg så på se traileren i går, det ser så fett ut!!! har en forkortet version av e3 videoen, men den varer i ca.10 min, rå!!! men la nå merke til at "snake" har to øyne, kanskje han mister ett under spillet... håper det ikke blir sånn som i sol at man spiller to forskjellige. men det spillet rocker det også Endret 9. mars 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) jeg så på se traileren i går, det ser så fett ut!!! har en forkortet version av e3 videoen, men den varer i ca.10 min, rå!!! men la nå merke til at "snake" har to øyne, kanskje han mister ett under spillet... håper det ikke blir sånn som i sol at man spiller to forskjellige. men det spillet rocker det også ikke jeg heller. hater sånt, faktisk. kansje med Resident Evil 1 og 2 som eneste unntak, men der var det på en måte to spill også. Endret 9. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg så på se traileren i går, det ser så fett ut!!! har en forkortet version av e3 videoen, men den varer i ca.10 min, rå!!! men la nå merke til at "snake" har to øyne, kanskje han mister ett under spillet... håper det ikke blir sånn som i sol at man spiller to forskjellige. men det spillet rocker det også Du trenger ikke å gråte. Kojima har bekreftet at det ikke vil bli foretatt noe karakter skifte. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Akk. Så lenge siden jeg har spillt MGS nå. Husker jeg spillte 1eren når jeg var 11 - 12 år, så jeg forstod ikke så mye. Får vel kanskje grave det fram igjen. Men har et par spørsmål jeg har lurt på. *Er dama til Raven (var ikke det navnet) alien. Synes å huske at da jeg ringte for å save helt på slutten av MGS2, så fikk jeg opp bildet og hun hadde ingen pupiller. *Hvem var i Ninja drakta? Hvordan endte han opp der? Noen som kan poste hele historien bak det, samt hvorfor han referer til Zansibar? Må vel nesten spille gjennom serien. Hvilke av spillene er relevant for storyen. Har til nå spillt MGS, MGS2SoL og MGS til gameboy color (fikk en følelse av at sistnevnte hadde svært lite med den egentlige storyen å gjøre. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Dama til Raven ? Personen i ninja drakten var i MGS Gray Fox. (Snake's tideligere venn / fiende. Funnet av BB på 60/70 tallet) Relevante spill: - MG - MG2 (Kojima sier selv at han ikke liker disse særlig godt, selv om det var han selv som lagde de) -MGS (TTS) -MGS2(S)OL -MGS3 (Men ingen av gameboy spillene er historie relevante. Og for Gud skyld ikke MG2:Snake's Revenge) Planet MGS (kommer forøvrig snart norsk forum der, siden Normenn er den gruppen av folk som besøker siden mest! ) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 hva står tts for??? fyren het raiden, både colonel og dama var datamaskiner. ikke de virkelige personene, men de finnes i mgs universet, du bare snakket ikke med dem men med data-kloner. til stryder: gråt fordi det så skikkelig bra ut, vil ha det nå!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 TTS = The Twin Snakes. Remake av MGS. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Får å være ærlig trur jeg 1960 opplegget er det samme opplegget som Tanker, for så senere å fortsette der 2`ern stoppet. Dette er et av de spillene jeg gleder meg mest til. Satser på at det kommer en demo snart Jeg får heller sitte å kose meg med TTS, et av de andre spillene jeg gleder meg veldig til! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nei. Det tror ikke jeg, hvis det forgår på 1960 tallet og 'snake' og Otacon ikke har funnet opp en tidsmaksin. Kojima har bekreftet at det ikke vil skje noe karakter bytte. Tviler også på at det vil komme noen demo. (Det vil visstnok gi bort for mye av spillet) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 kojima er ikke den som slenger demoer etter en, tviler på at det kommer... alle må huske å sende inn spm til intervjuet, det har jeg gjort!!! håper dette spillet kommer snart!!! gleder meg til å spise phyton... Lenke til kommentar
danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis det er tilfelle at det handlingen kun er i 1960 virker det rart at det heter MGS3 og ikke MGS0. Jeg holder på mitt og trur at 1960 greiene er et kort opplegg som Tanker var for så å ta del i historien etter MGS2. Men drit i det, når spillet kommer så har den sikkert noen ting ingen hadde greid å tenke ut før spillet kom. Jeg gleder meg som en unge til MGS 1 og 3 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 kanskje det blir sånn at først spiller vi solid etter sol, så konfronterer han revolver-ocelot og får høre historien om bb og outer heaven. da spiller man bb, deretter spiller man solid igjen. kojima har sagt at det ikke blir noe karakterbytte, men man får spille en snake hele tiden, som er en klone av bb. altså "samme" karakter Lenke til kommentar
danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg forbinner ikke MGS med skog og fjell så jeg lurer litt på hvordan jeg kommer til å like spillet. Hvilken dato kommer TTS i butikkene i Norge på PAL? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kanskje det blir sånn at først spiller vi solid etter sol, så konfronterer han revolver-ocelot og får høre historien om bb og outer heaven. da spiller man bb, deretter spiller man solid igjen. kojima har sagt at det ikke blir noe karakterbytte, men man får spille en snake hele tiden, som er en klone av bb. altså "samme" karakter De er fortsatt ikke den samme. (Har tenkt tanken før, men tviler sterkt) I starten lurte jeg også på hvorfor ikke MGS 0 elns. i steden for 3. Og jeg gjør det fortsatt for det gir egentlig svært lite mening. TTS kommer 26 Mars ifølge ToTheGame.com Ifølge Gamer.no er det ikke bekreftet... Lenke til kommentar
danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi får se til E3, kanskje det blir litt mer klart da (eller så klarer Koijma å lage mer surr). Jeg gleder meg ihvertfall til begge spillene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå