Gå til innhold

Snake eater!

Anbefalte innlegg

om ikke så altfor lenge blir vi igjen servert et mesterlig spill fra Hideo Kojima og Konami. vil derfor blåse litt støv av Metalgear fans her .

Hva håper du kommer med i Snake eater som du har savnet i de tidligere spillene???

send i vei alle stealth fanatikere!!!! :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kortere filmsekvenser enn i 2eren, men minst like mye film totalt gjennom spillet. Mer tempo i spillstrukturen, alternative endings.

Der er jeg enig.Syntes det var alt for mye filmsekvenser i 2`ern og litt lite med spilling.Synes også at det skal komme nye våpen som Dessert Eagle,Famas,trenger ikke ha slik store våpen som rocketlauncher og slikt.Men det er vel kanskje ikke nødvendig ute jungelen/skogen

Lenke til kommentar
Kortere filmsekvenser enn i 2eren, men minst like mye film totalt gjennom spillet. Mer tempo i spillstrukturen, alternative endings.

Der er jeg enig.Syntes det var alt for mye filmsekvenser i 2`ern og litt lite med spilling.Synes også at det skal komme nye våpen som Dessert Eagle,Famas,trenger ikke ha slik store våpen som rocketlauncher og slikt.Men det er vel kanskje ikke nødvendig ute jungelen/skogen

Deagle....hargaaa :dribble:

Det hadde vert ekstremt kult!

Og en annen ting som skulle vert med er ragdoll/soft body system.

(Slik at de detter realistisk når du skyter 5 Deagle-skudd i brystkassa deres) :green:

Lenke til kommentar
husk at spillet foregår på 1960 tallet, hvis det skal være realistisk kan man ikke ha med alle slags våpen.

Ops glemte visst det jeg.Men uansett så hadde jeg blitt veldig glad om de har hatt med shotgun.Så i en av de MGS3 filmen at Snake grøp med en shotgun i hånda :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg håper på:

- En forklaring på hvorfor Big Boss startet sitt "opprør".

- Mer om Big Boss sine gjerninger og tiden som "The legendary Soldier".

- Om hvorfor Ocelot "Turned my back on her during the cold war".

- Mer om patriotene (Hvem de er, andre ideologier etc.)

- 1960 grooovy feeling :laugh:

- 1960 våpen, utstyr

- Kontroll over Big Boss

- Close quarters combat

- Muligheter til å sette ut feller (Jakte på dyr og mennesker)

- Ikke mindre men mer intense videosnutter - Bare jeg får gåsehud er jeg fornøyd. (Syns det var bra i MGS2, men ble litt my til tider.)

- Et lenger spill

- Alle gameplay mulighetene som er blitt nevnt av Kojima

- Mer Kojima humor :thumbs:

- Ny karakterer

- Undervanns boss fight

- Hoppe i fallskjerm

- Sinnsyk najs grafikk (Et eller annet jeg ikke likte med de nyeste bildene)

- Making of disc

- Oppfølger

(Det jeg egentlig vil ha svar er hva som egentlig skjer etter mgs 2. :roll: )

Men det er det jeg kommer på i farten.

(Til du som nevnte FAMAS: Aldri spilt mgs ? ) :scared:

Lenke til kommentar

FAMAS er ikke et nytt våpen.

Det jeg reffererte til. :)

Lenke til kommentar

FAMAS er ikke et nytt våpen.

Det jeg reffererte til. :)

Og det var det du mente.Sorry var litt uklar akkurat der.Skulle ønske at FAMAS kom tilbake i MGS(3),den skulle jo være med i MGS2,men ble visst kuttet ut av en eller annen grunn.Har sett det på en tidlig videon fra MSG2 for dere som lurer på det.

Lenke til kommentar

jeg lette i alle kriker og kroker etter nye våpen på tankeren men fant ingenting. det jeg vet er at man spiller bigboss i snake eater. solid snake levde ikke på den tiden. vet også at man kan sette ut feller og at man må jakte og spise slanger for å overleve. men det er vel litt mer bak tittel navnet. har lest et sted at det var en spesiell enhet som ble kalt snake eaters, kanskje bigboss tilhører dem.... håper vi får vite mer om patriots(de som styrer usa, ikke sant??) og outer heaven. :green:

Lenke til kommentar
jeg lette i alle kriker og kroker etter nye våpen på tankeren men fant ingenting. det jeg vet er at man spiller bigboss i snake eater. solid snake levde ikke på den tiden. vet også at man kan sette ut feller og at man må jakte og spise slanger for å overleve. men det er vel litt mer bak tittel navnet. har lest et sted at det var en spesiell enhet som ble kalt snake eaters, kanskje bigboss tilhører dem.... håper vi får vite mer om patriots(de som styrer usa, ikke sant??) og outer heaven. :green:

På alle vanskelighetesgrader mens du sammlet alle dogtags ?

Hvis du vet at personen i MGS3 er big boss så sitter du inne med info vi ikke vet om. (Kojima har aldri bekreftet dette.)

Han har heller ikke snakket noe særlig om feller, bortsett fra at det er svært vanskelig å implantere, men de skal gjøre sitt beste.

Hva som angår tittelen Snake Eater er to ting.

Snake Eater var titler som ble gitt til grønn bereter under vietnam krigen.

En annen ting er også navnet på operasjonen "Moongoose" i forbindelse med Kuba krisen. Moongoose spiser slanger. :yes: Der av tittelen Snake Eater.

Mer kan leses på Planet-mgs (meld dere gjerne inn på forumene)

Lenke til kommentar

I have contakts!!! neida, leste alt i ofisielt norsk playstation blad, stoler på dem. Bigboss mangler et øye ikke sant....i videoen har "snake" bare ett øye. pluss at under e3 messen fikk pressen utdelt brosjyrer, utenpå disse var det mange bokstaver og hvis du satt dem sammen riktig ble det big boss. det ble ikke andre ord. derfor tør jeg påstå at man kan spille som bigboss, solid var jo ikke født på den tiden. men,men denne topicken er jo til å diskutere i, lag mange tråder og kanskje vi får et eget mgs forum... :green:

Lenke til kommentar
I have contakts!!! neida, leste alt i ofisielt norsk playstation blad, stoler på dem. Bigboss mangler et øye ikke sant....i videoen har "snake" bare ett øye. pluss at under e3 messen fikk pressen utdelt brosjyrer, utenpå disse var det mange bokstaver og hvis du satt dem sammen riktig ble det big boss. det ble ikke andre ord. derfor tør jeg påstå at man kan spille som bigboss, solid var jo ikke født på den tiden. men,men denne topicken er jo til å diskutere i, lag mange tråder og kanskje vi får et eget mgs forum... :green:

Som sagt har Kojima aldri bekreftet dette.

Derfor ville jeg bare være 99 % sikker. ;)

(Mye som tyder på BB, men man vet aldri med Kojima.)

Lenke til kommentar
ja, jeg ble litt skuffet når jeg bare fikk spilt litt med snake i 2'ern. lurer på shalashaska (r-o) er med og kanskje en tidlig version av ninja kostymet til grey-fox

Tror du i det overhode fantes slik teknologi på 60 tallet? :roll:

Fox gikk ikke rundt i "kostymet" sitt bare for å leke ninja, men fordi det var den eneste måten for han å bevege seg.

(Revolver Ocelot var rundt 50 år i MGS2. Noe som gjør han en liten baby/gutt unge avhengi eksakt tid i SE og hans eksakte alder i MGS2.)

Lenke til kommentar

vet det, men husk at jeg sa en tidlig versjon...det er jo heller ikke alt som er like realistisk i metalgear serien: Robotter, vampyrer, phsyco mantis, zanzibar...men det er fett fordi det så utrolig bra gjennomført!!! her er noen FAKTA fra ps2-bladet(de intervjuet kojima):Du spiller bb, man kan laste ned kostymer, man må spise dyr for å overleve, det kommer til å være en snake-army(sikkert kloner av bb).

spekulasjoner: spillet foregår i en skog ikke i en jungel. antagelivis i soviet.

internett: hvis du går inn på den offisielle siden, ser du et raskt bilde av et kart og en slange. rett ved munnen til slangen ser du et lite område:zanzibar, ved siden av er semiplastisk, hvor soviet testet ATOM-VÅPEN.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...