dafflaff Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Som topic sier er jeg på utkikk etter LCD skjerm som måler Temp på CPU, case osv. Men jeg vil ikke ha med viftestyring, eller det kan gå, men jeg vil ikke ha Aerogate 2 så dere trenger ikke anbefale den. Har funnet en på 3dfxcool.no men den kunne bare måle av 1 temperatur, og så litt "billig" ut. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Lian Li LCD termometer, Aluminium? Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jo de går vell an de. En kamerat av meg leter også etter en massiv Termometer viftestyring++, vet ikke hva det er jeg, men han sa at den gikk over 2 5½ brønnere. Noen som vet hvor dette kan kjøpes? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva med å kjøpe et display på www.hammar.no og bruke motherboard monitor og LCDsmartie?` Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jo de går vell an de. En kamerat av meg leter også etter en massiv Termometer viftestyring++, vet ikke hva det er jeg, men han sa at den gikk over 2 5½ brønnere. Noen som vet hvor dette kan kjøpes? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LHDV04 det er masse mer på microplex.no Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 det så jo ikke så verst ut på hammer.no da, men er det vanskelig å lodde på eller hva du må gjøre for å få det til å funke? Har sett gjennom på microplex, og det er ingen av det aerocool greiene jeg vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå