Scoopex Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hmm, når jeg spiller CS får jeg sånne lagge perioder, plutselig hakker musa max, også i menyen.. noen som veit hva dette kan være? veit ikke om det er skjermkortet, men Lenke til kommentar
Ryneq Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du nevner ikke noe om hvor sterk maskinen din er. Men de problemene kan jo vere fleire ting. Har du klokket skjermkortet? Sjekket om det er store program som kjører i bakgrunnen? I oppgavebehandling kan du finne ut om det er programvare som du kjører som er feilen (hvis du bruker winxp). Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 hmm, det er en Celeron 2,4Ghz, Radeon 9600SE og 512 Geil DDR.. dette har fungert helt fint før, men nå har den plutselig blitt sånn.. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) har du trådløs mus kanskje? I så fall, fløtt mob tlfn langt unna Endret 1. mars 2004 av maturesh Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 også kjører han windows XP.. ah, der var grunnen neida, anders sorry, men jeg vet ikke jeg heller Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 opplevde det samme problemet den gang jeg brukte kazaa, bruker du det eller andre p2p programmer så slå det av Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hmm, når jeg spiller CS får jeg sånne lagge perioder, plutselig hakker musa max, også i menyen.. noen som veit hva dette kan være? veit ikke om det er skjermkortet, men Har faktisk hørt om folk som la inn nye skjermkort drivere, og da slutta musa å føkke etterpå, hvordan dette henger sammen veit vel bare ati.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er det fps drop det er snakk om her? Har sett i tidligere poster her på hw.no at folk med radeon kort opplever fps drop i cs... Hvis det er det så kan du søke og finne en av de postene, å se om de kom frem til noen løsning der Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har hatt noe av det samme, men for meg var det pga. antivirus'en som oppdaterte seg selv i bakgrunnen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Slenger denne over til CS-forumet jeg, da du ikke nevner noe om problemer andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå