AntiPati Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har rota med maskinen til sjefen. Planen var å ordne en cd rom som ikke funket. Jeg tok backup av registeret og satte igang. etter ett par restarter så virket ikke musen og tastaturet i xp.... jeg har prøvd å kjøre "last known good configuration" og systemoppretting av windows sine variabler. sjefen kommer til å bli sinna i morra....hihi noen forslag? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det ser litt mørkt ut , men du kan prøve med kablet tastatur om det du har er trådløst Lenke til kommentar
AntiPati Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg lurte på om det gikk an å putte inn en win98 oppstartsdiskett og importere backupen med den (?), for tast og mus funker før xp starter. men .reg filen ligger sikkert på den skjulte partisjonen, så det går vel ikke? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Som sagt så ser det mørkt ut. Prøvd Safemode for tastatur? .reg filen trenger regedit for å kunne brukes. regedit trenger windows.Windows trenger tastatur/mus Du får vel uansett ikke skrevet til NTFS fra et FAT miljø, som vil være tilfellet med en klassisk bootdisk. Restore av reg fra klassisk bootdisk krever filen user.dat (ntuser.dat). Denne er ofte en del større enn en disk. Vet ikke om XP rescuedisk har noen løsning her? (noen?) Kan jeg spørre hvordan du fikk det til? Lenke til kommentar
AntiPati Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg fulgte windows hjelpen sin oppskrift på hvordan få en cd rom i gang. den hadde feil i registeret. så jeg slettet de nøklene som var forklart, restartet maskinen og var i trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå