Gå til innhold

Creative Lydkort Installasjonsproblem???


Anbefalte innlegg

Har akkurat hentet mitt creative Soundblatser live 5.1 player bulk fra komplett data i oslo.

 

Jeg puttet det inn i maskinen og kjørte på. Har før hatt et live 1024 player hvis det er vesentlig. Installerte cden som fulgte med med reivere og liveware. Mot slutten av installasjonen sa W2kserverskulle putte inn win2000server cden så den kunne gjenoprette noen originale filer av noe slag. Dette gjorde jeg IKKE da jeg regnet med at alt var på sin rette plass i og med at lydkortet akkurat var installert. Da jeg startet makinen på nytt igjen håpet jeg spent på lyd og greier men den kom ikke. Isteden fikk jeg meg et nytt gult kryss i ardware manager på noe som heter PCI Input Device?

 

Hva skal jeg gjøre?

 

BobboZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper ikke å fjerne lydkortet i Enhetbehanlingen, du må fjerne INF filene som ligger under Winntinf du fjerne bare de som har med lydkortet å gjøre. så må du kjøre regedit og fjerne alt det som har med det gammle lydkortet. så kan du restarte og innstalere på nytt !

Lenke til kommentar

Jeg fandt løsningen selv!!!

 

Jeg tok ut alle kort utenom skjermen og satt inog isnallerte lydkortet først. Deretter satt jeg tilbae de to netverkskortene i plasser som passet i forholde til irq.

 

 

Nå funker kortet som **** med det er fremdeles noe i hardware manager som hater PCI Input Device med gult tegn på?`

 

BobboZ

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...