Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har akkurat hentet mitt creative Soundblatser live 5.1 player bulk fra komplett data i oslo. Jeg puttet det inn i maskinen og kjørte på. Har før hatt et live 1024 player hvis det er vesentlig. Installerte cden som fulgte med med reivere og liveware. Mot slutten av installasjonen sa W2kserverskulle putte inn win2000server cden så den kunne gjenoprette noen originale filer av noe slag. Dette gjorde jeg IKKE da jeg regnet med at alt var på sin rette plass i og med at lydkortet akkurat var installert. Da jeg startet makinen på nytt igjen håpet jeg spent på lyd og greier men den kom ikke. Isteden fikk jeg meg et nytt gult kryss i ardware manager på noe som heter PCI Input Device? Hva skal jeg gjøre? BobboZ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 fjerne gamle drivere te lydkortet.. å legge inn på nytt.. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Dette har jeg prøvd. Etter installasjonen da jeg isnå at det ikke funka slettet Sundblaster drivere i Legg til Fjern programmer og fjernet alle multimediaenheter som kunne fjernes fra hardware manager? Hva skal jeg gjøre? BobbOZ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 prøv å gå på system der du får oversikt over enhetene... å merk lydkortet.. å trykk på egenskaper og fjern drivere.. eller oppdater.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 LiveWare skal ikke brukes sammen med SB Live! Player 5.1. Skjønner ikke hvorfor den følger med egentlig. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Vel det er nok ikke liveware. Det står jo tross alt med store bokstaver 5.1 over hele skjermen på intallasjonsprogrammet. Jeg installerte Audio HQ,CT LAUNCHER, PLAYCENTER 2 OSV... bOBBOZ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ikkje installer all den drittn.. spes. vess du ikkje har en bra lydanlegg Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Vel jeg vil gjerne ha det da jeg har et Creative Lydanlegg DTT 3500 som faktisk krever at mange av disse "DRITT" programene er installert. Foresten så spurte jeg om hvordan jeg skal få lyd i shitten. Ikke hvilke programer jeg skal bruke!!! BobboZ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Vel.. har du testa de tingan som æ nevnte ? Eller så kan du formatere...... å legge inn på nytt Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det hjelper ikke å fjerne lydkortet i Enhetbehanlingen, du må fjerne INF filene som ligger under Winntinf du fjerne bare de som har med lydkortet å gjøre. så må du kjøre regedit og fjerne alt det som har med det gammle lydkortet. så kan du restarte og innstalere på nytt ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hadde også problemer med å innstalere mitt creative (platinum) live live lydkort, men da var det irq-kræsj med noe hardware jeg hadde i maskinen fra før av. måtte bytte litt om på plasseringen av pci-kortene, og da funket det... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Prøver og prøver men det går ikke bra!!! Lol Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hva mmed å ta løpefart og kaste lydkortet alt du har så hardt du kan i veggen...? prøcd med nyeste drivere da....? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg fandt løsningen selv!!! Jeg tok ut alle kort utenom skjermen og satt inog isnallerte lydkortet først. Deretter satt jeg tilbae de to netverkskortene i plasser som passet i forholde til irq. Nå funker kortet som **** med det er fremdeles noe i hardware manager som hater PCI Input Device med gult tegn på?` BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Noen som vet hva den gule feilmeldingen betyr'æ?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hva for en 'den gule feilmeldingen'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå