intelli-musa Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 jeg skal kjøpe meg ny pc, og da må jeg selvsagt ha nytt kabinett. jeg har tenkt på å skaffe meg et med 3-4 vifter, vindu i siden og viftestyring. jeg skal overklokke en del. Og kanskje noen katoder også med, men de kan jeg kjøpe for seg selv Det må også være lett, (aluminium) er en del på lan.. Det må ikke minst være fint å se på! takker for alle forslag.. men vil ikke ha kommentarer på hvor kjedelig det er med ferdigmoddet kabinetter!! ps:håper jeg ikke poster feil nå Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 du vil sikkert ha et Raidmax kabinett? se på microplex. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3063 Lenke til kommentar
Mima Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Se på noen av de mindre Lian li midi towerene. De er pene å se på og veldig lette Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 men vil ikke ha kommentarer på hvor kjedelig det er med ferdigmoddet kabinetter!! [pirkemodus] Eh...vet ikke om du før kjøpt et ferdig modda kabbis siden defenisjonen modding er det du SELV gjør på det [/pirkemodus] Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ferdig modda er jo ikke no gøy... mod heller selv, mye morsommere! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ferdig modda er jo ikke no gøy... mod heller selv, mye morsommere! Hva var det han ba om å ikke få igjen? jaja.. raidmax funker vel fint.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hva med Thermaltake dette må da være ypperlig for en som ikke vil modde selv men likevel være kar. Endret 10. mars 2004 av dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå