Christian86 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei, kjøpte et slik hf til min 6600, men fikk ikke brukt det så mye med den dessverre. Nå fikk jeg en Panasonic X70 og etter et halv minutt kommer den en pipelyd og alle samtaler routes til mobilen (altså kan ikke besvares med hf) Problemet er nå det at det kun er nokia hfet dette skjer med, mens platronics Hfet gir samme lyd, men fungerer like godt etterpå. hva kan jeg gjøre med Nokia hfet? Nokia sier at det finnes forskjellige utgaver av BT og det kan være no kompatibilitets problemer ettersom jeg ikke bruker den med en nokia mobil. trodde BT var en fast standard? Butikken, i dette tilfellet anbefaler service, men Nokia greier ikke å finne ut hvilken som er skyld i dette. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har også X70 og prøvd med det HF'et og fikk ikke til å ringe ut med det men det gikk fint å ta imot samtaler med det...så det er vel noe rart med Nokia HF'et...men det er vel ikke noe bombe akkurat med tanke på at blåtann ikke har vært Nokias sterkeste side akkurat,og X70 blåtann funksjonen er ikke helt topp den heller... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) nei, men det ironiske er at jeg har to hf. Det ene er platronics som fungerer helt fint, mens nokia sitt får jeg knapt slått på. det dør ut ganske fort. Motta samtaler går gret, men å ringe ut. Nei det fungerer absolutt ikke. Får ikke lyd over i hf uansett hva jeg gjør jo Oppdatering: har nå lest manualen. Der står det at jeg skal trykke på ringekontroll kanppen. Straks jeg gjør det så bryter telefonen samtalen. Holdt den litt inne over noen sekunder. da vandret dekningen fra fult til null hele tiden. nå blir jeg forvirret Endret 1. mars 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nokias veier er uransakelige Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 det hjelper meg lite når hverken medfølgende eller nokia sitt vil gi meg lyd ved utgående Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nei jeg sliter med det samme...tror jeg må kontakte panasonic og sjekke hva som er problemet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 dette var kanskje ikke helt forventet altså. prøver å starte mitt nokia hf nå men kommer bare grønt i et sekund, så forsvinner og så kommer grønt. Deretter en tone og alt er dødt. Batteri var ladet for 3 timer siden Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Bt til Nokia er dårlig,kjøpte en som heter HDW-2,ikke å anbefale,dårlig batterikapasitet.. Hår nå en SE HBH-35,helt topp,brukes til min 6600 Det Nokia sier er noe bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå