brolle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har akkurat flyttet og platen med oppgradeingen til Win XP Home er ikke å finne.Måtte reinstallere C-disken i går og når jeg ikke finner plata er jeg vel på tynn is.Plata var en bonus når jeg tegnet ADSL-abonnement hos Telenor.Nå er altså plata og dermed esken med aktiveringsnummeret på ikke å finne så da lurer jeg på om noen har gode forslag til hva jeg skal gjøre.Skal i tillegg endevende alt av pappesker men andre gode tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kjøp deg en ny, eventuelt Linux. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er vel ikkje stort meir å gjere enn å leite Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror nok det er riktig ja. Finner du ikke plata, så er du på tynn is. Du kan ikke få frem data'ene som er på CD platen UTEN CD platen... det sier seg selv. Da hjelper det lite om du skulle få generert ny aktiviseringskode uansett. Er platen borte, så må du nok kjøpe ny, for å miste ting går vanligvis ikke på garanti. En CD plate blir vel vanligvis ikke forsikret på samme måte heller. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jaja... Ikke verre en å fikse en pirat-kopi, men du kan sikkert låne en original versjon fra noen du kjenner. Endret 1. mars 2004 av Godlike Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 AIDA32 viser CD-keyn men er vel ikke til hjep hvis du ikke har CDèn... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Posten flyttes da det er en feilpost. Godlike har fått en advarsel for oppfordring til piratkopiering. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Opplevde og miste min win98 2nd editiond cd jeg mailet microsoft support og forklarte problemet mitt. De ba meg sende dem et bevis på at jeg hadde lovlig kjøpt win98 og hvor så, var det fullt mulig for dem og sende en erstatningsplate. Men desverre så kom jeg ikke så langt jeg kjøpte heller winxp. Men hart du kvitering og serial key samt at det kun er du som har den + en kopi av kviteringen så ordner det seg nokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå