colt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1745 Funker denne bra på en amd athlon xp 1700+ ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
colt Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 btw! Den passer vel på et K7S5A hovedkort ? Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 btw! Den passer vel på et K7S5A hovedkort ? ja, siden det er socket A Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har den selv, og er meget godt fornøyd. Bråker ekstremt mye når den kommer over 4000rpm, men jeg kjører den alltid @ 2200rpm fordi tempen er grei der. Kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
colt Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Har den selv, og er meget godt fornøyd. Bråker ekstremt mye når den kommer over 4000rpm, men jeg kjører den alltid @ 2200rpm fordi tempen er grei der. Kan absolutt anbefales! Takker for all hjelp og svar! Håper jeg slepper å ha no mer trøbbel med temperaturen framover.. den pleier å ligge på ca 55grader etter en runde i gta vice city... men nå skal jeg prøve å få den under 40grader.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva med og spare litt penger og kjøpe Denne (Cooler Master AERO 7 Lite ) Som også kjøler ganske bra, og få råd til en litt bedere cpu? Visst ikke hk'et ditt er for gammelt da.. Men til topic, en knall vifte det der, har den selv og kjører på @2200 jeg også. Da ligger jeg på Cirka 50Grader Max/load. Da har jeg klokket i tillegg 1,6@2,4... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har den jeg også. 37 grader load på Barton 2500+ (uklokket). Rpm: 3200 Lenke til kommentar
colt Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Har bestillt den, orderen går vel igjennom i dag tror jeg... Seer bra ut angående temperaturer, men er det noe jeg bør huske på eller har dere no tips når jeg skal fjerne den gamle kjøleribben og kjølepasta ? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har bestillt den, orderen går vel igjennom i dag tror jeg... Seer bra ut angående temperaturer, men er det noe jeg bør huske på eller har dere no tips når jeg skal fjerne den gamle kjøleribben og kjølepasta ? Denne guiden sier vel det meste. Lenke til kommentar
colt Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Går det ann å koble denne på hovedkortet ? eller er det lurere å kjøpe en adapter til strømutgangen fra psu'n ? Lenke til kommentar
colt Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Glem det, det fulgte visst med.. Sorry for bryderiet.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det følger med en 3 pins ( til hovedkortet) for og lese tempratur. Selve viften bruker strøm fra en 4-pins molex kontakt (slike du bruker til cd-rom/hardisk) Lenke til kommentar
klikko Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Takker for all hjelp og svar! Håper jeg slepper å ha no mer trøbbel med temperaturen framover.. den pleier å ligge på ca 55grader etter en runde i gta vice city... men nå skal jeg prøve å få den under 40grader.. du bør belage deg på støy da tror jeg.... kommer litt ann på cpuen din men...(altså hvor mye varme den gir) har en palomino xp1900++ og den er VARM.. ( 57 c load med volcano 9 på laveste fart...er nesten lydløst) Endret 2. mars 2004 av klikko Lenke til kommentar
colt Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Fikk den i dag Er fornøyd hittil... men hvordan måler man temp på full load osv ? noe spess program som gjør det ? Akkurat nå holder cpu'n 34grader på 20% load @5861RPM Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kjør Prime95,eller spill endel timer, så vil det si "load tempratur" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå