*Magnus* Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hei.. skal kjøpe vkjøling t gpu'en min.. men så har jeg kikket på de på microplex.. men med portoen så er d får dyrt for meg akkurat no.. så jeg tenkte på den her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed er den bra ? å ja,. jeg SKAL! overklokke -takk Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 den holder sikkert... men personlig kommer jeg til å kjøpe meg Denne(hvis jeg finner ut at jeg vil kaste ut den enorme kjøleribba mi ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 den holder sikkert... men personlig kommer jeg til å kjøpe meg Denne(hvis jeg finner ut at jeg vil kaste ut den enorme kjøleribba mi ) joa. har tenkt på den sjøl.. men har nesten ikke noe penger for tiden så jeg tenkte å kjøpe den.... men er det stor forskjell på de to da ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Den er helt grei den. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå