ATI TwEaKer Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg sitter med et produkt fra NGT og lurer på om det er noen som vet om det finnes/går ann og lage et script som automatisk varsler om hver gang en IP forandres, eventuelt bekrefter hva IPen er. Grunnen til at jeg etterlyser dette er at jeg bruker ofte VMC og lignende. Hadde vært veldig kjekt og kunne få vite hva IPen er til en hver tid. I etter tid kommer jeg på at det går fint at IPen varsles over en E-mail! Eventulet sette en timer som sender en beskjed med IPen i på et gitt tidspunkt Hvis noen klarer og lage/finne et slikt program/script, er jeg evig takknemelig! EDIT: skriveleif og litt mer info Endret 1. mars 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen fare, fant løsningen på problemet! Registrerte meg på www.no-ip.com og følte henvisningene derifra! Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og i tilleg har du dyndns.org som jeg har brukt i mange år. dacourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå