el-asso Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har så smått begynt å tenke på å lage ei hjemmeside, så for å hente litt kunnskap titter jeg litt på hvordan andre gjør det. Men så har det seg slik at når jeg sitter på maskina hjemme og klikker vis kilde på en hvilken som helst hjemmeside skjer det absolutt ingenting. Mens på jobb derimot er det ingen problemer. Begge stedet kjører IE 6.0, hjemme XP-pro med SP1 og på jobb Win2000. Noen instillinger som må settes i Explorer ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tøm "Temporary Internet Files" Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Tøm "Temporary Internet Files" Imponerende hva du kan Det tok sin tid å få tømt den mappa, men jaggu gjorde det ikke susen. Hjertelig takk ! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du vet at du ikke trenger tømme den manuelt, men at det finnes en knapp for det? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du vet at du ikke trenger tømme den manuelt, men at det finnes en knapp for det? IE henger seg om jeg gjør det med "knappen", så min eneste utvei er å gjøre det manuelt. Så er jo mappa satt til 30GB også da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og så er IEn din phøkka i hodet sitt da, så den er sikkert ikke representativ for alle (ikke det at jeg mener vanlig IE ikke er snål, men din tar kaka) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og så er IEn din phøkka i hodet sitt da, så den er sikkert ikke representativ for alle (ikke det at jeg mener vanlig IE ikke er snål, men din tar kaka) Den er fiksa nå da, men ja; den er rar! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Du vet at du ikke trenger tømme den manuelt, men at det finnes en knapp for det? Hehe, morsomm du er. Hadde nok ikke rukket å svare 5 min. senere skulle jeg gjort det manuelt, selv med bruk shift og pil ned tasten Verktøy- alternativer- slett; midlertidige filer, log og cookies er foresten en del av den daglige rutinen før jeg går hjem fra jobb. Kanskje litt paranoid men la gå. Edit: leifen Endret 1. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
baRs Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Du vet at du ikke trenger tømme den manuelt, men at det finnes en knapp for det? IE henger seg om jeg gjør det med "knappen", så min eneste utvei er å gjøre det manuelt. Så er jo mappa satt til 30GB også da. Leste et sted at den bør være 80mb. Det har jeg! hvis man ha bredbånd har det lite å si.. EDIT: innlegg 150 Endret 1. mars 2004 av baRs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå