Silkerampen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Vet ikke om dette blir feilpostet, uansett, jeg var innom en databutikk som hadde gasskjøling (dette er nytt for meg) på en maskin hvor prossesoren var klokket fra 2 GHZ til 3,75 GHZ, temperaturen lå på -20 celsius, dette virker jo helt rått. Noen som kjenner mer til dette? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 dette er vel vapochill på godt norsk..? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er dyrt ja.. 5000 i alle fall for ferdige kabinetter. Men til gjengjeld kjøler det som forventet. Dog det egner seg best for de med masse penger, stor interesse og de syke overklokkerne. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Visste ikke hva det het på "fagspråket", så takk for svar! Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hehe vapochill er merket på fagspråket heter det noe annet... husker ikke i farta vhva det vr da Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fasekjøling/cascade-kjøling. Hvor var den butikken din? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ulempen med slik kjøling blir jo at det bråker en del mer enn med f.eks vannkjøling.... Lenke til kommentar
smileyrl Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ulempen med slik kjøling blir jo at det bråker en del mer enn med f.eks vannkjøling.... Bråker ikke ekstremt... 75% vifte hastighet og 1 meter unna bråker det som denne http://216.92.238.33/lytterom/612ngn.mp3 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ulempen med slik kjøling blir jo at det bråker en del mer enn med f.eks vannkjøling.... Bråker ikke ekstremt... 75% vifte hastighet og 1 meter unna bråker det som denne http://216.92.238.33/lytterom/612ngn.mp3 den hørtes bråkete ut spør du meg... Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Fasekjøling/cascade-kjøling. Hvor var den butikken din? Jeg husker ikke navnet, men den ligger i Møllergata i Oslo, bare 20-30m fra Datakjeden. De ligger i et kjellerlokale, lett å gå forbi... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Digital Impuls. Har sett den der ja, samme greia som Vapochill og Prometeia (gasskjøling/fasekjøling/kompressorkjøling). Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det ikke en Mach2 a? Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg ser for meg at slik kjøling er en temmelig bra løsning, hvis en da ser bort fra det lille som oppstår av støy. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg ser for meg at slik kjøling er en temmelig bra løsning, hvis en da ser bort fra det lille som oppstår av støy. Kommer an på hva du legger vekt på da... om du er ekstremklokker eller ikke. Eller.... har pengene Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er det ikke en Mach2 a? vapochill/mach II (nVENTIV) er samme prinsipp forskjellige merker. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Den som står hos Digital Impuls bråker ikke spesielt mye...men på prislappen stod bare: PRIS: MYE,- hehe Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 De har ett lian li kabinett der, som de har satt inn vapo-kjølern inni... ferdig modda og alt.. Krevde par dager med dremling og fiksing for å få plass.. men så har de også ett vapochill kabinett stående oppå ett av glassskapa.. det nærmest døra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå