Andreasfe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Ja... Er det lurt å formatere før jeg starter opp maskinen med den nye prosessoren? Endret 1. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ja,det kan være lurt når du får ny hardware.. gjør det ,da er du sikker på at alt fungere perfekt Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Pointless med kun ny CPU sier nå jeg da... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen grunn til å formatere bare bortkastet tid. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen grunn til å formatere nei. Unntaket er kanskje hvis du går fra P4 uten HT til en med HT? Kan noen av- eller bekrefte det? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hvis du ikke har byttet hovedkort, er det ingen vits å reformatere. Hvis du da ikke vil reformatere for å rydde opp, for det er jo alltid greit Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Pointless med kun ny CPU sier nå jeg da... Nei... Har en Duron i nå, og den sliter litt.... går dårlig på spill Jeg skal få meg ny PC til sommeren/høsten... derfor kjøpte jeg en CPU midlertidig, slik at maskinen kan yte litt bedre i sitt siste halvår på mitt rom Desutten når jeg skal selge den så er det lett å få en del kroner mer for den når man har 2GHZ prosessor (XP 2400+) istedet for 1,3GHz (som min Duron har nå)... Til dere andre: Takk for meninger... Har ikke bytta HK, så da tror jeg rettogslett jeg driter i formatering nå.... Får heller gjøre det hvis jeg føler det går merkelig tregt.... Endret 1. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå