Terminator2 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Får stadig opp en feilmelding: "Indexing Service filter daemon har et problem og må lukkes Vi beklager det inntruffne." Hva er dette? Hva kan jeg eventelt gjøre for å bli kvitt det? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Google er kjekk å ha... http://miataru.computing.net/windowsxp/www...orum/86288.html Håper den hjelper... dersom ikke, "google it" Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Takk for tipset. Men kan du fortelle meg hvor jeg slår av indexing service? Har vanskelig for å finne det. "Have you tried switching off the indexing service? Explorer>Search>Change preferences" Prøvde å søke i hjelp. Har norsk windows xp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Takk for tipset. Men kan du fortelle meg hvor jeg slår av indexing service? Har vanskelig for å finne det. "Have you tried switching off the indexing service? Explorer>Search>Change preferences" Prøvde å søke i hjelp. Har norsk windows xp. Høyreklikk på en av partisjonene og velg egenskaper. Nederst i vinduet så står det noen om indexing service. Fjern haken og velg ok. Når det kommer opp en meldingsboks, velg bruk for alle underkataloger.. Gjenta det for alle partisjonene. Endret 2. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Takk for tipset! No vart det slutt på den feilmeldinga. Vil deaktiveringen av denne indexseringen altså føre til at maskinen går saktere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vil deaktiveringen av denne indexseringen altså føre til at maskinen går saktere? Nei, bare søkene du foretar deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå