Gå til innhold

Fjernkontroll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ha en som kan oppgraderes så jeg slipper å blåse 800,- til når jeg kjøper ny DVD spiller eller TV bare pga at den ikke takkler den nye hardwaren. De One-for-all fjernkontrollene er ihvertfall av høy kvalitet, gamlingene har en som har vart i årevis.

Lenke til kommentar
De selger en One-For-All til 899,- på Lefdal, funker glimrende til så å si alt. Den kan bl.a. plasseres forann en annen kontroll å 'suge' ut informasjonen av den, for så å fungere som den kontrollen.

Hmm finner den ikke, har du link?

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt min fjernkontrol jeg kjøpte for ett år eller to siden. Url. Tror den kostet 1500 eller noe fra en amerikansk webbutikk. Glimrende kontrol som både har en del ferdig kodede kontroller i tillegg til at den kan lære seg alle fjernkontroller med å holde de mot hverandre. Selv om den nyeste philips pronto ville hvert enda kulere med farge skjerm og mulighet å koble til pc... men det er kanskje ikke alle som vil blåse vekk maaaange tusen på fjenrkontroll.

Lenke til kommentar

Tar sikte på en billigere modell som kan kopiere andre fjernkontroller og oppdateres over internett, så en til 799 på www.elkjop.no

Hey kanskje jeg finner stue bordet når alle fjernkontrollene blir erstattet med 1 hehe, baree det er verdt 800,- i seg selv :yes:

Lenke til kommentar
De selger en One-For-All til 899,- på Lefdal, funker glimrende til så å si alt. Den kan bl.a. plasseres forann en annen kontroll å 'suge' ut informasjonen av den, for så å fungere som den kontrollen.

Fant den ikke selv, men de hadde den i (den fysiske) butikken.

Lenke til kommentar

Fant en på amazon.com til 22$

One For All URC8811 Upgradable Remote Control with Learning Capabilities (8-Device)

Ser grei ut og koster jo ingenting

De hadde også One For All URC6011 Upgradable Universal Remote Control (6-Device) til kun 16$

Lenke til kommentar

Nå har jeg rotet nettet rundt ganske lenge og fanget opp noe av interesse, det ser ut til at http://www.c-source.com sender internasjonalt men man må maile bestillingen. De hadde mange bra fjernkontroller til veldig bra pris. Denne toppmodellen kostet bare 36$ og jeg tør ikke tenke på hva den koster i norske butikker http://www.c-source.com/csource/newsite/tt...nfo=&more=#ship

De har mange flere kontroller til bra priser, jeg skal si fra hvis jeg får bestillt no og hvor mye det kommer til å koste, kan jo være flere som er lei av å ha en drøss med fjernkontroller og som ikke vil eliminere alle med en som erstatter dem, men som koster nesten 1000,- i Norge. Må jo være en som kan oppgraderes og som kan kopiere signaler fra andre fjernkontroller :thumbs:

One for all!

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Bare jeg som poster i denne tråden hehe, Har funnet løsningen på problemet mitt :yes:

Jeg fant frem til " http://www.powersystemsdirect.com/default.php " (Endelig en webshop som sender til alle land) Meget bra webshop som hadde akkurat det jeg lette etter til god pris, en "One For All URC 8910" fjernkontroll med learning (Kopiere andre fjernkontroll signaler) og oppgraderings mulighet. Den erstatter 8 fjernkontroller og har fått veldig mye skryt og gode karakterer fra andre kjøpere. Den kostet bare $27.99 (198 KR - Tollgrense 200Kr :mad: ) + porto $18.75, Det blir kun 333 Kr :thumbs:

Har trålet utrolig mange innlands og utenlands webshops og fant ut at en mye eldre og dårligere modell koster fort 800 Kr og mer i Norge.

Lenke til kommentar

Har selv denne:

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|134|134|656|pdetail

som funker meget bra, tar 8 forskjellige typer, og 2 TV apperater, altså 9 stykk forskjellige. det er også 2 sider pr. enhet.

Den kan programmeres til det du vil, også fra PC, som følger med, men programvare må hentes. Den kostet 1200,-

Hi-fi klubben har også andre typer.

eneste minuset er at knappene kun har 4-5 faste tegn i seg, men andre kan programmeres 100%. Det følger med en del ferdige oppsett for en haug apperater, men jeg syntes det funker best hvis man programmerer selv.

Lenke til kommentar

Den var fet den ja :yes: Men jeg trenger en som tåler litt og som ikke koster så mye, slipper å være så redd for den ihvertfall :)

Jeg vet nesten ingenting om universal fjernkontroller, så jeg bestillte bare samme merke og modell som jeg har sett er anbefalt av andre kunder. Jeg har en gammel 5-in-1 som har funket problemfritt til jeg kjøpte parabol og ny DVD, da fantes det ingen koder og search funksjonen fikk heller ikke kontakt med noe. Må si meg fornøyd med One for all kontrollene jeg har prøvd ihvertfall.

URC-8910.jpg

Lenke til kommentar
Funker disse på garasjeporter også kanskje? :)

Tviler jeg veldig sterkt på, det brukes nok andre mere avanserte frekvenser og radiobølger til garasjeporter...noen er så avanserte at de lager engangs PIN koder for hver gang de brukes så kun eierens sender får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...