Samcki Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg har nå jobbet en god del timer til å få min Abit FX5900 OTES 128mb (2.2ns) vannavkjølt. Problemet var at vannblokka (Som for øvrig er en Danger den blokk) sto i veien for ram kjølingen. Så jeg fant fram diverse verktøy og begynte å modde. Litt sliping og filing Slik så skjermkortet ut før moddingen Det jeg gjorde var å skjære ut ”midt” stykket av hele ribba, slik at jeg kunne bruke resten av ribba til ramkjøling. Etter noen timer med tilpassing så var ribba ferdig Kjølingen på plass men uten Vannblokka Jeg fant ut at jeg måtte slipe bort mer av minnekjølingen, ettersom vannblokka ikke havnet helt på GPUen. Nå er GPUen vannavkjølt med moddet ribbe Og restene av kjølingen fra skjermkortet (midt stykket) blir en fin south bridge kjøling Måtte bare dele all arbeidet med dere siden det tok meg en hel dat for å få tilpasset blokka og ramkjølingen. Sparte flere 100kr siden jeg egentlig skulle gå til anskaffelse av BGA Tweakmonster brikker. Endret 3. mars 2004 av Samcki Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Supert! *jeg dreit meg ut* Endret 1. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hehe... ser at ftp`n har litt problemer, men bilden kommer vel etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå