Jihadinmymind Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei folkens, Jeg lurer på hvordan og hvor mye kan jeg clocke min xp 2800+? Jeg har et A7N8X delux hovedkort. Hva må jeg stille på osv. Jeg er helt noob så ingen avanserte greier. Det er denne viften: Thermaltake CPU-kjøler, "Silent Boost" - Socket A http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1889 Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er en guide her på forumet, her faktisk. Del: to og del: tre. Hvis du ikke gidder å lese disse guidene som så mange andre, kan du håpe at noen andre hjelper deg mer enn meg. Men siden du tydeligvis ikke engang har lest rettningslinjene for forumet, tviler jeg på at du kommer til å lese disse guidene. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er en guide her på forumet, her faktisk. Del: to og del: tre. Hvis du ikke gidder å lese disse guidene som så mange andre, kan du håpe at noen andre hjelper deg mer enn meg. Men siden du tydeligvis ikke engang har lest rettningslinjene for forumet, tviler jeg på at du kommer til å lese disse guidene. Uansett, lykke til! Er vist flere som ikke har lest rettningslinjene ordentlig: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Bare bitches her, ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
C_f Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Bare bitches her, ingen som kan hjelpe? Etter hva jeg har lest, så har du fått hjelp. Ikke spør om hjelp, hvis du ikke følger rådene du får. Enda en link som kan hjelpe deg http://www.overklokking.no/cpu/index.html Endret 1. mars 2004 av C_f Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Syns du det var frekt B|Real? I så fall har jeg ingen ting å gjøre på dette forumet, sammen med mange andre etter min mening. Endret 1. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Bare bitches her, ingen som kan hjelpe? Sorry, men det ble dobbelpost. Uansett, her ser du hva som skjer når man prøver å hjelpe. Jeg forventet faktisk et slikt svar. Det sier kanskje litt B|Real? Endret 1. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Syns du det var frekt B|Real? I så fall har jeg ingen ting å gjøre på dette forumet, sammen med mange andre etter min mening. Edit: ............. Endret 1. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har lest guidene, men jeg skjønte fortsatt ikke helt hva jeg skulle stille på. Og det andre spørsmålet er, hvor mye trodde dere at jeg kunne få clocka den. Jeg ble litt pissed isted. Glem det jeg skrev over... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Syns du det var frekt B|Real? I så fall har jeg ingen ting å gjøre på dette forumet, sammen med mange andre etter min mening. Ja jeg syns det var et frekt svar. Du kunne ha løst det det derre på en helt annen måte.. Men uansett...ser at posten er feilpostet nå o_O Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Okey.. Vi må få ha våre meninger. Jeg kommer i alle fall ikke til å bry meg, jeg er for glad i forumet. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 her var det vist ikke mye svar og få, jeg er ikke noe god til og beskrive hvordan en klokker, men jeg vet at en kan klokke en 2800 til ca3200, med vanlig luft kjøling, avhengi av om den er låst eller ikke. i BIOSen skal det stå fsb= front side bus, den skal som regen stå på 166, i standar innstillinger. den skal skal en stille til 200. men du må huske på og stille få fsb av gangen. hvis du tar den rett opp til 200 med en gang så kan det gå galt. og det andre du kan stille på er multi piplens, den står på 12 eller 13, er ikke helt sikker men. da blir det 13 * 166 = 2800+ og 13 * 200 = 3200+(enkelt skrevet). hvis den ikke booter da, kan du stille opp vcor litt, den står ca på 1,6 i standard, du burde ikke stille den noe mere enn 1,8v bare lite av gangen der og. pass på at den ikke blir for varm. over 60 grader skal du slække litt av på klokkinga, på 90 da er det kvellen. håper dette hjalp deg litt. som sakt er jeg ikke noe god til og forklare. edit: skrive feil, er sikkert en god del av dem lykke til med klokkinga!!! Fa^Xe Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 og det andre du kan stille på er multi piplens Regner med at du mener Multiplikator? Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hehe, ja. som sakt, stavefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå