Deadalus Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Filsystemet på min WD200gb har forsvunnet. Når jeg skal åpne disken i windows utforsker så kommer det opp at jeg må formatere den. Hva kan være galt, master boot record, windows som tuller. Noen som har vært borti samme problem ? Lenke til kommentar
fdgdg Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det samme skjedde meg i dag! 160Gb med ting rett vekk! Noe som vet noe om dette? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sikert bare boot-record som er sletta... er ikke lett å få tilbake disken uten å formatere. Kjør GetDataBack-programmet for å ta recovery på den tapte disken. Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som vet hvordan man gjen oppretter master boot record? Prøver Get data back no håper det funker Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sjekk denne linken: http://www.partition-recovery.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå