ALI Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kanskje litt off topic. Jeg har en tempsensor som er ødelagt, det er den som fulgte med mitt Skyhawk kabinett. Den viser 100 grader konstant. Grunnen er at den ene tråden på sensoren har "knekt". Kan den repares? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du må kjøpe en ny Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg har akkurat d samme probemet med sensoren til mitt Skyhawk kabinett.. Si i fra om du vet et sted å få kjøpt d da... Endret 26. mars 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 er det ikke bare å skøyte ledninga? her i grunn ikke peiling, men det hørtes ut som en god ide! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kanskje litt off topic. Jeg har en tempsensor som er ødelagt, det er den som fulgte med mitt Skyhawk kabinett. Den viser 100 grader konstant. Grunnen er at den ene tråden på sensoren har "knekt". Kan den repares? kjøp et bilig termometer med en ligneden tempsensor og kapp den av me ca 7 cm ledning(har gjort det selv) og lodd den på der den gamle satt Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 sensor finner du her.... kjøp en sånn en.. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den hadde jeg ikke sett før Men fungerer den til kabinettet også altså..? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den hadde jeg ikke sett før Men fungerer den til kabinettet også altså..? Temperaturføler som er kompatibel med mange hovedkort samt Compunurse. ^^ Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 har nesten det same problemet med en cool drive4 sensoren min står å tuter på 89,5 grader konstant + at når den er over 70 grader skal den pipe å det forbanna irriterende.....blir gal her Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 vha mener du med ^^ ? :O jeg pekte opp mot Temperaturføler som er kompatibel med mange hovedkort samt Compunurse Han spurte om det passet kabinettet, det passer alle kabinett, fordi man fester det på hovedkortet Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er vel ingen selvfølge at det passer for det.. Min kabinettsensor er ikke festet i hk, bare direkte fra lcd skjerm til sensor Lenke til kommentar
Undik Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har samma problemet med min.. Viser 100 grader konstant! vil det virke å kappe av ledningen å sette en ny sensor på der den gamle var? Si i fra hvis du finner en løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå