LarsFromasj Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Har en NES (Nintendo ja ) kontroll, og i forbindelse med et mulig prosjekt lurte jeg på om det var mulig å få denne til å fungere med PC'en... bytte av plugg eller lignende? Noen som har en teori, eller vet sikkert om det er mulig? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 dette kan jeg garantere er gjort før, søk litt på google. ang. drivere så skulle det være null problem fordi spillport grensesnittet er en standard som er lett å følge. søkte litt og fant: http://www.geocities.com/l0rd_demon/nespc/nesct.html Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hjertlig... nå skal det bli morro, om det går Lenke til kommentar
GSM Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg anbefaler denne siden. DEn har en genial tutorial med tegninger og det hele Har prøvd det der selv når jeg lagde nes pcen min. Klarte å ødelegge eb snes konreoll med å putte for mye spenning gjonnom den da Men siden er grei og lettfattelig. Hvis jeg skriver som entulling er det forsi klokken er snart2 om natten Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jepp, hadde vært kult om det hadde fungert! Du går jo på elektro, så du klarer sikkert å fikse noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå