Stetori Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Først vil jeg si at jeg er et naut på PC-spill. Har nettopp fått PC som kan takle nye spill og har prøvd meg på dette spillet. PROBLEMET ER AT JEG IKKE KOMMER MEG UT AV DØRA!!!!! Har tatt med et sverd og gått bort til kommoden. Der er det flere valg av hva jeg skal ha med meg til sjøss. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av huset. Kan noen hjelpe meg. Lenke til kommentar
Stetori Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 He, he, he, he, hi, hi, hi,ho,ho,ho!!! -Men hvordan i f... åpner jeg den? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Husker ikke helt hvordan man åpnet dører og slik, pussig om det ikke står i manualen som fulgte med spillet. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Først vil jeg si at jeg er et naut på PC-spill. Har nettopp fått PC som kan takle nye spill og har prøvd meg på dette spillet. PROBLEMET ER AT JEG IKKE KOMMER MEG UT AV DØRA!!!!! Har tatt med et sverd og gått bort til kommoden. Der er det flere valg av hva jeg skal ha med meg til sjøss. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av huset. Kan noen hjelpe meg. Hva med å bytte controller?? Endret 2. mars 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Trykk på "open door" knappen. *som om det hjalp* Men seriøst.. se på instillingene, det står der et sted. Se etter Open/use/action Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Gidd å katse penger på et dritt spill som dette. Ja ja jeg har prøvd det lucky me at jeg lånte det istedenfor å kjøpe det. Bruk heller penge på DVD- en av filmen. Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Pirates of the Caribbean kunne vært veeldig bra.. Hadde det ikke vært for et mislykka styrningssystem.. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Blæh... spillet er så dårlig uansett at det ikke er verd å spille videre. Husker heller ikke hvordan man åpnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå