Döden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ja det er rykter som kom ivår om at GTA4 skal komme til nextgen konsoller , det vil vel si PS3 og kanskje X2?. GTA3 og VC og SA er jo bare remakes av de klassiske byene i det originale GTA Remake av byene er vel kanskje å ta litt sterkt i. Navnen er de samme ja. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm.. Ifølge det VG klarte å skrible ned om GAT:SA så er det kun bekreftet til PS2 så langt. Det kunne du strengt tatt ha funnet ut ved å lese vår artikkel også :-) Nja.. dere nevnte bare PS2, men sa ikke noe om at det ikke var planer for PC\andre konsoller.. Og jada, nå er jeg bare vanskelig Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 I og med at Rockstar bare har annonsert det for PS2 og VG bare "spekulerer" i en PC versjon, ville jeg nok si at du bare er vrang ja! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dere kan prøve denne siden , denne siden ser bra ut!!her Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jaja, sånt skjer... Men det MÅ jo bare komme på PC også.. Endret 1. mars 2004 av Gromle Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm..må jeg skaffe meg PS2 også nå da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 At det kjem til PS2 passer meg bra, eg foretrekker GTA3\VC på PS2. Men GTA1\2 er datastuff Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har heldigvis en PS2 stående borti kroken her, men foretrekker PC-utgaven av GTA3\VC. Likte kontrollene så mye bedre, pluss at var litt penere med pc. Men jeg skal nok klare å "lide" meg igjennom det på PS2 også Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 It's official, the next GTA game will be called San Andreas and will be released exclusively for the Playstation 2 on October 19th in the USA and across Europe on October 22nd. Betyr det at det bare kommer til PS2, eller at vi må vente leeenge til PC-versjonen kommer? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 på dei to siste gta utgivelsene så har pc versjonen komt ut ca 1/2 år etter ps2 versjonen. reknar med at det vil bli det samme no. Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 gjett om jeg skal kjøpe meg ps2 nå da.. GTA:SA HERE I COME!!! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Damn, jeg trodde avtalen med PS2 var ferdig og at den kom sammtidig til Xbox og ps2. For en skuffelse Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Damn, jeg trodde avtalen med PS2 var ferdig og at den kom sammtidig til Xbox og ps2. For en skuffelse Vær heller glad for at det kommer i det hele tatt, i stedet for; "Kult, det spillet har jeg hatt lyst å se, bare ikke på den maskinen først".... Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det vil vel ikke "redefinere" serien? da må det jo bli veldig mye forandringer skulle en tro. det var jo ikke så mye forskjell på GTA3 og VC...hmm Nei men stor forskjel fra 2 til 3 Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det vil vel ikke "redefinere" serien? da må det jo bli veldig mye forandringer skulle en tro. det var jo ikke så mye forskjell på GTA3 og VC...hmm Nei men stor forskjel fra 2 til 3 drømmer vi om en lik forandring fra 4-5?? JA! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 GTA er jo veldig veldig mye bedre på PC enn på PS2 uansett hva PS2 fanatikerene sier. Det er vanvittig mye bedre grafikk, mye bedre kontrollere og du har i det minste Mp3 avspiller som etter min mening er helt genial Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Edit: Feilpost Endret 20. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gleder meg som en liten unge, må bare vente til det kommer på pc. Kjøper jo ikke ps2 bare for å spille et spill, det får da være grenser. Nå har jeg spilt GTA:VC på både pc og ps2, og det er jo klart best på pc, grafikk, kontroll og mp3 spilleren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg