Gå til innhold

Rockstar Games kunngjør GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

ja det er rykter som kom ivår om at GTA4 skal komme til nextgen konsoller , det vil vel si PS3 og kanskje X2?. GTA3 og VC og SA er jo bare remakes av de klassiske byene i det originale GTA :love:

Remake av byene er vel kanskje å ta litt sterkt i.

Navnen er de samme ja. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Ifølge det VG klarte å skrible ned om GAT:SA så er det kun bekreftet til PS2 så langt.

Det kunne du strengt tatt ha funnet ut ved å lese vår artikkel også :-)

Nja.. dere nevnte bare PS2, men sa ikke noe om at det ikke var planer for PC\andre konsoller.. :cry:

Og jada, nå er jeg bare vanskelig :p

Lenke til kommentar
It's official, the next GTA game will be called San Andreas and will be released exclusively for the Playstation 2 on October 19th in the USA and across Europe on October 22nd.

Betyr det at det bare kommer til PS2, eller at vi må vente leeenge til PC-versjonen kommer?

Lenke til kommentar
Damn, jeg trodde avtalen med PS2 var ferdig og at den kom sammtidig til Xbox og ps2. For en skuffelse :ermm:

Vær heller glad for at det kommer i det hele tatt, i stedet for; "Kult, det spillet har jeg hatt lyst å se, bare ikke på den maskinen først"....

Lenke til kommentar
Det vil vel ikke "redefinere" serien? da må det jo bli veldig mye forandringer skulle en tro. det var jo ikke så mye forskjell på GTA3 og VC...hmm

Nei men stor forskjel fra 2 til 3 :yes:

drømmer vi om en lik forandring fra 4-5??

JA! :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gleder meg som en liten unge, må bare vente til det kommer på pc. Kjøper jo ikke ps2 bare for å spille et spill, det får da være grenser. Nå har jeg spilt GTA:VC på både pc og ps2, og det er jo klart best på pc, grafikk, kontroll og mp3 spilleren...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...