Joachim_F Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Etter lang tid med spekuleringer angående neste spill i GTA-serien har Rockstar Games endelig brutt stillheten. GTA: San Andreas er nå offisielt på vei. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Endelig. Jobbet 2 år allerede ? Gleder meg!!! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 oOOOOO. Jeg gleder meg som en unge. Lurer på hva som blir nytt denne gangen. GTA serien er vel utvilsomt de spillene som har holdt meg lengst foran både pc og ps2. Er det noen som vet hvilken tidsepoke det skal være denne gangen? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Håper det ikke tar alt for lang tid før den kommer til PC også, har desverre ikke PS2. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Endelig. Jeg har jeg venta på få bekreftelsen fra Rockstar... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Måtte GTA lenge leve, og KRF dø ein viss plass! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 håper bare at det kjem på pc ikkje så lenge etter ps2 utgivelsen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det vil vel ikke "redefinere" serien? da må det jo bli veldig mye forandringer skulle en tro. det var jo ikke så mye forskjell på GTA3 og VC...hmm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Gleder meg! Men som sagt, håper det ikke tar så lang tid før den kommer for PC. Lurer på hvordan PS2 klarer spillet denne gangen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Endelig kom kunngjøringen fra Rockstar.Lurer på hvordan ps2 klarer dette spillet.Håper at det kommer noen skjermiser og noen trailere snart.*Gleder seg* Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Håper de gir os xbox-brukere muligheten til skyting på et tidligere tidspunkt denne gang.. GTA serien har jo vært konge fra begynnelse til nå.. hvis de skal redefinere dens plass MÅ jo bare dette bli KONGE... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Endelig kom kunngjøringen fra Rockstar.Lurer på hvordan ps2 klarer dette spillet.Håper at det kommer noen skjermiser og noen trailere snart.*Gleder seg* Har PS2, MEN håper egentlig at den ikke klarer det Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm.. Ifølge det VG klarte å skrible ned om GAT:SA så er det kun bekreftet til PS2 så langt. Men håper de drar det over på PC sånn man kan spille med skikkelig kontroller Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Spillet kommer til pc. Tenker de prøver å selge det til jul. Blir nok en sikker vinner. San Andreas er nesten som LA. De som har spilt GTA husker de tre øyene. Blir vel den siste i trilogien, men det kan jo kanskje komme en ekspansion. Men GTA 4 kommer vel om et par år. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm.. Ifølge det VG klarte å skrible ned om GAT:SA så er det kun bekreftet til PS2 så langt. Det kunne du strengt tatt ha funnet ut ved å lese vår artikkel også :-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ja det er rykter som kom ivår om at GTA4 skal komme til nextgen konsoller , det vil vel si PS3 og kanskje X2?. GTA3 og VC og SA er jo bare remakes av de klassiske byene i det originale GTA Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOO:D :D :D http://www.gtagaming.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg