KriB Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Oppdaget i dag at det er et lite avtrykk av det ene hjørnet på skjermen fra styreplaten. Typisk litt slitt av gnissing. Jeg bruker skumflaket som lå inni maskinen da den kom fra Whitebox hver gang jeg pakker den ned i vesken, tenkte at det var lurt, for ekstra beskyttelse. Mulig det er det stikk motsatte? Kan nevne at jeg har bært med meg maskinen til og fra jobb i en tre ukers tid i vesken, men strengt tatt skal ikke det ha noe å si? Noen kommentarer eller andre med samme problem? Tips om hva jeg kan/bør gjøre? Maskinen er kun en ca en måned gammel. Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har ikke oppdaget noe på min skjerm(cl50). Legger ikke noe mellom skjerm og tastatur. Men har vært litt redd for dette. Skjermen svikter litt når man trykker på den Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har bært min CL50 til og fra skolen i 5 mnd nå i ryggsekk. Foreløpig ingen avtrykk.... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er vel slike småting som varirer litt og kan forekomme på så billige pc-er... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det er vel slike småting som varirer litt og kan forekomme på så billige pc-er... Billig? Har du noen som helst peiling på hva en CL50 er Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Oppdaget i dag at det er et lite avtrykk av det ene hjørnet på skjermen fra styreplaten. Typisk litt slitt av gnissing. Jeg bruker skumflaket som lå inni maskinen da den kom fra Whitebox hver gang jeg pakker den ned i vesken, tenkte at det var lurt, for ekstra beskyttelse. Mulig det er det stikk motsatte? Kan nevne at jeg har bært med meg maskinen til og fra jobb i en tre ukers tid i vesken, men strengt tatt skal ikke det ha noe å si? Noen kommentarer eller andre med samme problem? Tips om hva jeg kan/bør gjøre? Maskinen er kun en ca en måned gammel. Hvis dete er et slikt skumfalk som er ganske hardt, altså ikke skum gummi kan det vell henne at dette faktisk riper mer en det beskytter. Jeg ser ingen kontakt mellom disse to tingene på min CL50. Bare lukk loket igjen og lys med en lommelykt så burde man se at kun disse gummiføtene øverst på skjermen rører nedi. Og si at cl50 er bilig, jaja kansje i forhold til IBM. Men ellers er cl50 en noe mer påkostet verson en de som vanlig vis koster rundt 14000/15000 tusen. Ikke uten grund Zepto selger sin for 18000/20000 tusen. (Zepto 4100) Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hmmm.... Etter å har vasket skjermen med en fuktig klut fire-fem ganger hadde jeg det samme merket, men da jeg brukte ørlite grann Zalo på kluten fikk jeg bort merket. Det ser ut til at det var fett (på skumgummiflaket) som dermed hadde smittet akkurat i de stedene det er trangest under dekselet. Dermed så det ut som det hadde blitt slitasje akkurat rundt pekeplaten. Jaja, man lærer så lenge man lever! Takk for hjelpen i allefall! Dere er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå